fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: אליפות בתי ספר

הישג לנבחרת הכדורסל של בית הספר הרב תחומי למדעים ואומנויות בנהריה, שהעפילה כבר בשנתה הראשונה, למשחקי גמר מחוז צפון
נבחרת הכדורסל של בית הספר הרב תחומי למדעים ואומנויות בנהריה

נבחרת הכדורסל של בית הספר הרב תחומי למדעים ואומנויות נהריה, העפילה למשחקי גמר מחוז צפון של משרד החינוך, שהתקיימו בנהריה.

הנבחרת אומנם לא זכתה בתואר אלופת המחוז, אבל שחקניה נהנו מחוויה ספורטיבית מרגשת כששיחקו מול קהל ביתי אוהד וחם, שעודד ותמך בהם במהלך משחקי טורניר הגמר. מי שעוד נכחו במשחקים הם ראש עיריית נהריה רונן מרלי וראש מנהל החינוך אילן וקנין.

הרכז לחינוך גופני בבית הספר אסף שלום, שסיכם: "אני גאה בשחקני הנבחרת. יש לנו בית ספר מדהים ם שחקנים נפלאים, ואני מאמין שההעפלה שלנו לשלבי הגמר היא תחילתה של מסורת. הפוטנציאל שלנו בענף הכדורסל הוא גדול. בהזדמנות זו אני רוצה להודות למאמן הנבחרת לירן שוורצשוולד, על הכנה ועבודה מקצועית מצוינת. יש לנו תמיכה גדולה ממנכ"לית בית הספר דורית חילאי, מראש מנהל החינוך אילן וקנין וכמובן מראש העירייה רונן מרלי, שליוו אותנו מקרוב במהלך הטורניר היוקרתי. אנחנו מכוונים גבוה ורוצים ליצור פה פרויקט מקצועי לטווח הארוך".

מנכ"לית בית הספר דורית חילאי הוסיפה וציינה: "היוזמה של הרכז לחינוך גופני אסף שלום להקים נבחרת כדורסל בבית הספר, הייתה מבורכת והתקבלה בשמחה ובהתלהבות גדולה. התלמידים שייצגו אותנו בנבחרת הוכיחו כישרון, מקצועיות, התנהגות ספורטיבית למופת ואופי של אלופים. הגעתה של הנבחרת לשלב הגמר המחוזי כבר בשנה הראשונה להקמתה, היא הישג מרשים ומעידה על השקעה מצד הצוות המקצועי ומאמץ מצד השחקנים. אנו שמחים וגאים בשחקני הנבחרת ובטוחה שבשנה הבאה נמשיך להתקדם ונגיע להישגים גבוהים יותר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות