fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: תכלה שנה והפסדיה

הפועל עכו סיימה את תשע"ט בהפסד חוץ להפועל רמת גן. במחזור הקרוב היא תפגוש את בית"ר ת"א בת ים, בתקווה לפתוח את השנה החדשה בניצחון. סיכום שבועי
רוצים לפתוח שנה חדשה בניצחון. דוד אמזלג מהפועל עכו צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו ספגה במחזור האחרון הפסד ליגה שני רצוף במשחק חוץ, כשנכנעה להפועל רמת גן, 1:0. השער היחיד במשחק הובקע על סף סיום המחצית הראשונה. זה התחיל באיבוד כדור של דייגו ניקולאייבסקי, המשיך בהגבהה לרחבת עכו, הבלם גל בראל לא סגר טוב, השוער אופק אנטמן נתקע בשער, וחלוץ רמת גן נגח פנימה.

מנהל הקבוצה דוניה שינהולץ: "בוא נשים דברים על השולחן – אין לנו חלוץ גולר, אחד כזה שיידע לתרגם את המצבים שאנחנו מגיעים אליהם לכיבוש שערים. אנחנו משחקים טוב, מניעים טוב את הכדור, יש משמעת טקטית, אבל בטעות אחת אנחנו משלמים בשער חובה, ואחר כך מתקשים להגיב. חבל, אבל אין מה לעשות. נקווה שבמשחק הקרוב נגד בית"ר ת"א/בת ים, נדע לנצל את הביתיות כדי לקחת שלוש נקודות, כי הליגה באמת משוגעת, עם תוצאות לא צפויות שהופכות אותה לצפופה, ככה שכל נקודה חשובה".

בית"ר נהריה (ליגה ב')

בית"ר נהריה זכתה השבוע בניצחון טכני על מכבי ביר אל מכסור (0:3), לאחר שהקבוצה היריבה, שהייתה אמורה לארח את המפגש ביניהן במחזור הקודם, לא הצליחה למצוא מגרש לקיום המשחק.

שלוש הנקודות שנוספו למאזנה של בית"ר נהריה, קידמו אותה למקום העשירי בטבלה.

סקציה מעלות (ליגה ב')

סקציה מעלות, שפתחה את העונה עם שלושה הפסדים, ממשיכה להאמין ביכולתה להיחלץ ממצבה.

היו"ר דייויד רדליך: "הקבוצה עברה במהלך הקיץ טלטלה גדולה שכללה קיצוץ חד בתקציב והחלטה אמיצה של התבססות על שחקני בית. אנחנו נמצאים בעיצומו של תהליך הבראה ופועלים כל העת במטרה לחזק את הקבוצה. מבחינה ניהולית, הקבוצה נמצאת בידיים טובות ואנחנו עושים את הכל להצלחתה. ממשחק למשחק יש שיפור ביכולת וההפסד במחזור האחרון בכפר כנא, היה, לדעתי לפחות, מחוסר מזל. אני סומך על המאמן ניסים שיון ועל המנהל המקצועי אודי בן נעים, שידעו לעשות את השינויים הדרושים. יש בקבוצה אווירה טובה, השחקנים זוכים לתנאים מצוינים, המשכורת נכנסת בזמן וככל שהליגה תתקדם אני בטוח שגם התוצאות יגיעו".

הקבוצה ניסתה לאחרונה להחזיר את רונן פלאח, אבל המהלך לא צלח מאחר והשחקן הביע את רצונו לשחק בהפועל סמיע, שם הוא מתגורר.

מרגש: שחקני הקבוצה קיצצו שערם כאות הזדהות עם מאמנם

המאמן אילן סויסה, שנמצא בעיצומו של מאבק במחלת הסרטן, חזר בסוף השבוע למגרש הכדורגל, לאחר חודש ימים של טיפולים אינטנסיביים.

סויסה, שמאמן את הפועל מגדל העמק מליגה א', הופתע לגלות כי חלק משחקני קבוצתו, החליטו, כאות הזדהות עמו, לגלח את שיער ראשם. השחקנים גם עלו למשחק נגד עירוני טבריה, עם חולצות שעליהן הכיתוב: "אילן, החלמה מהירה, אנחנו מחכים לך".

המאמן האהוב, שהתקשה להסתיר את התרגשותו הגדולה מהמחווה המיוחדת, אמר: "האמת, הופעתי ומאוד התרגשתי, עד שלא יכולתי לעצור את הדמעות. זה לא דבר מובן מאליו. זאת הייתה מחווה מאוד עוצמתית שנותנת לי כוח להמשיך. אני שמח גם שניצחנו, ככה שהשמחה בסיום הייתה מושלמת".

ותיקים

קבוצת הוותיקים אור עכו בהדרכת המאמן מוטי בוגנים, ממשיכה בהכנותיה לעונה הקרובה. במשחק אימון נוסף שקיימה הקבוצה היא גברה על ותיקי נהריה בתוצאה, 1:5. לעכו הבקיעו: תימור אלקנייב – 2 שערים, דודו אלפסי, דודו דהן ואורן בן חמו – שער אחד כ"א.

בקבוצה ביקשו להודות למוטי אברג'ל מחברת יעדים נדל"ן, על תרומתו: סט תלבושות חדש.

קבוצת הוותיקים של הפועל עירוני עכו, אלופת המדינה בכדורגל ותיקים להזכירכם, קיימה גם היא משחק אימון, נגד בית"ר נהריה מליגה ב'. המפגש הסתיים בתיקו, 4:4. לוותיקי עכו כבשו: אלון זיו – 2 שערים, עומר בנימין ומשה ברנס – שער אחד כ"א.

דור העתיד

נוער

לאומית (מחזור 3)

הפועל עכו – הפועל אסי גלבוע, 0:7. לעכו: איציק אמירה – שלושער, זאהי אחמד, עומרי וגנר, אליאב בן עמי ורועי עקיבא – שער אחד כ"א. 

ארצית (מחזור 3)

הפועל מגדל העמק – הפועל מטה אשר, 2:2. למטה אשר: שלו כץ דרעי – 2 שערים.

מחוזית (מחזור 2)

הפועל בענה – הפועל עירוני כרמיאל, 6:2. לכרמיאל: אריאל סולומון, פאדי להואני, ערווא תובא, עומר עאסלה, אייל פארס וניזאר כבת.

נערים א'

ארצית (מחזור 2)

הפועל עכו – הפועל עיבלין, 1:5. לעכו: מוחמד אבו שנב – 2 שערים, איהאם אבו שעבאן, דביר בן שושן ורז אדרי – שער אחד כ"א.

הפועל עירוני כרמיאל – הפועל נוף הגליל, 10:1. לכרמיאל: ירין נוגוסי.

מחוזית (מחזור 2)

חוסן – בית"ר כפר כנא, 3:5. לחוסן: רני ירדן, אילן גורביץ', אוגוסטין חלאק, נועם מאמה ועידן בן חמו.

סיפור המשחק: עד לדקה ה-85, פיגרה חוסן, 3:1, אלא שבחמש הדקות שנותרו לסיום, הצליחו חניכיו של המאמן עמוס דיין להבקיע 4 שערים בדרך למהפך מדהים.

נערים ב'

ארצית (מחזור 2)

מכבי צור שלום – הפועל עכו, 1:1. לעכו: סעיד אגא.

מחוזית (מחזור 2)

הפועל עירוני כרמיאל – מכבי שפרעם, 0:4. לכרמיאל: אמין אברהים – 2 שערים, ירין נג'אתי וליאב סמאיי סנבטו – שער אחד כ"א.

מכבי נהריה – ג'דידה/מכר, 3:0.

נערים ג' (מחזור 2)

הפועל עכו – הפועל משגב, 2:2. לעכו: זיו טוויזר – 2 שערים.

הפועל מטה אשר – פרדס חנה/כרכור, 3:2. למטה אשר: סלאח חג'אזי ושון טויטו.

מכבי נהריה – הפועל קריית שמונה, 8:0.

סקציה מעלות – מכבי מנדא, 4:4. למעלות:  מועדא סיף – 3 שערים, ראני סיף – שער אחד.

לאן השבוע

לאומית (מחזור 7, יום שישי, 4.10)

הפועל עכו – בית"ר ת"א/בת ים (שעה 16:00)

ליגה ב' (מחזור 4, יום שישי, 4.10)

בית"ר נהריה – הפועל טובא/זנגריה (שעה 15:00)

סקציה מעלות – מכבי ביר אל מכסור (שעה 14:00)

מכבי מנדא – אחי עכו (שבת, 5.10, שעה 13:00)

ליגה ג' (מחזור 2)

הפועל תרשיחא – הפועל כרמיאל (שבת, 5.10, שעה 12:30)

הפועל צפת – הפועל נהריה (יום שישי, 4.10, שעה 14:00)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות