fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: סיכום משחקי המחזור האחרון

לאומית: הפועל עכו פתחה את הסיבוב השני בשני הפסדי חוץ * ליגה ב': בית"ר נהריה נעצרה * ליגה ג': הפועל נהריה חגגה על הפועל שלומי
והיב חביבאללה במדי הפועל עכו מול הפועל נוף הגליל
והיב חביבאללה במדי הפועל עכו מול הפועל נוף הגליל (צילום חגאג רחאל) צילום: באדיבות איציק סולומון

הפועל עכו (לאומית)

גם אחרי 9 משחקי חוץ, נותרה הפועל עכו ללא ניצחון מחוץ לביתה. במחזור האחרון ספגה הקבוצה את הפסד החוץ השישי שלה בליגה (היה עוד הפסד חוץ בגביע המדינה, להפועל אדומים אשדוד מליגה א'), כשנכנעה להפועל נוף הגליל, 2:1.

עכו החזיקה מעמד במשך 62 דקות, אז ספגה את השער הראשון, מכדור חופשי שהוגבה לרחבתה, ההגנה לא סגרה היטב, ושחקן מקומי נגח מקרוב לרשתו של השוער אופק אנטמן. עכו השיגה את השוויון הזמני בדקה ה-66. חן ידען, שנכנס שתי דקות קודם לכן, סובב כדור עונשין מ-35 מ' לעומק הרחבה, הגנת נצרת עילית חלמה, והכדור חדר לרשת, 1:1. בדקה ה-83 ספגה עכו את השער השני. כדור הוגבה לרחבתה מאגף ימין, הבלם איתן רצון, ניסה להרחיק, אבל דחק את הכדור לשערו, 2:1. היה זה שער עצמי שני העונה שעכו מבקיעה לרשתה.

ההפסד הוריד את הפועל עכו למקום ה-12 בטבלה עם 21 נקודות, והרחיק אותה 4 נקודות מהמקום השמיני שמוביל בסיום העונה לפלייאוף העליון. הפועל עכו גם רחוקה 10 נקודות מהקו האדום.

ׁבית"ר נהריה (ליגה ב')

בית"ר נהריה החמיצה הזדמנות לצמצם את הפער מהמקום הראשון, כשהפסידה בביתה לשנייה בטבלה, איחוגד בני מג'ד אלכרום, 2:0.

כבר בדקה ה-10 איבדה נהריה את החלוץ אליאס חורי, שמתח את השריר במפשעה ואילץ את המאמן ג'קי שריקי לבצע חילוף כפוי. בדקה האחרונה של המחצית הראשונה, ספגה נהריה את השער הראשון, שהוריד אותה להפסקה בפיגור, 1:0.

בדקה ה-55 עלו האורחים ליתרון, 0:2, ממנו נהריה כבר לא חזרה.

המאמן ג'קי שריקי: "זה ההבדל בין קבוצה עם ניסיון לבין קבוצה עם שחקנים צעירים. השער הראשון שספגנו היה מיותר ונבע מחוסר ערנות בהגנה. נפיק לקחים וננסה בפעם הבאה לא להיות כאלה נאיביים". בעקבות ההפסד, ירדה בית"ר נהריה למקום הרביעי בטבלה עם 25 נקודות, אך הפער בינה לבין המקום השישי הצטמצם לנקודה אחת בלבד.

סקציה מעלות (ליגה ב')

אחרי שסיימה את סיבוב המשחקים הראשון בתבוסה מהדהדת לבית"ר נהריה (5:2), פתחה סקציה מעלות את הסיבוב השני בתיקו ביתי נגד צעירי סכנין, 0:0. במחצית הראשונה, מעלות הייתה עדיפה ואף הגיעה לשתי הזדמנויות כיבוש, שהוחמצו. במחצית השנייה חלה נסיגה ביכולתה של מעלות והמשחק התאזן.

המאמן ניסים שיון: "התוצאה משקפת. במחצית הראשונה, היותר טובה שלנו, הגענו למצבים ולא הצלחנו להבקיע. במחצית השנייה היינו פחות טובים, ככה שאפשר להתנחם שלפחות יצאנו עם עוד נקודה".

הקבוצה, שמשוועת לחיזוק, החזירה לשורותיה את החלוץ מוהנא חמדאן, שהתחיל את העונה בהפועל בועיינה/נוג'ידאת מליגה ב'.

התיקו אומנם השאיר את מעלות במקום ה-11 בטבלה עם 16 נקודות, אך הרחיק אותה ל-4 נקודות מהמקום ה-13, שמוביל בסיום העונה למשחקי מבחן נגד הירידה.

(ליגה ג') הפועל שלומי – הפועל נהריה, 5:1

פעם, המפגש בין הפועל נהריה להפועל שלומי, היה מעורר עניין רב, כשלשתי הקבוצות היו מטרות להתקדם לליגה גבוהה יותר. מאז, זרמו הרבה מים בנחל הגעתון, הפועל שלומי התפרקה והתחדשה, הפועל נהריה שרדה, ובסוף השבוע נפגשו שתי הקבוצות, שנמצאות בתחתית הליגה האחרונה בישראל, למשחק על כבוד. זה נגמר ב-1:5 לנהריה.

מבול השערים החל בדקה ה-20. אוראל אוחיון בעט מ-16 מ', שוער שלומי הדף, ותמיר ברששת הוותיק, עט על הכדור החוזר ומקרוב השחיל פנימה, 0:1 לנהריה. בדקה ה-35 הכפילה נהריה את יתרונה אחרי שאוראל אוחיון בעט מתוך הרחבה פנימה, 0:2 לנהריה. בדקה ה-40 חזרה שלומי לעניינים, כשאבי בן שטרית כבש וצימק ל-2:1. במחצית השנייה הגבירה שלומי את הקצב ואת הלחץ על שערה של היריבה, אבל הרבתה להחמיץ. ובכדורגל, מי שלא כובש, סופג. בדקה ה-72 ביצע המאמן הנהרייני מומי פזרקר, חילוף מנצח כשהכניס למגרש את ליאב לוק. בדקה ה-82 כבש לוק את השער השלישי לזכות קבוצתו, 1:3, ושתי דקות אחר כך השלים צמד אישי בדרך להגדלת יתרונה של הפועל נהריה ל-1:4. שלומי נשברה, ובדקה ה-87 עוד בינגו של המאמן פזרקר. דרור עזרן, שנכנס כמחליף חמש דקות קודם לכן, כבש וחתם את התוצאה, 1:5.

מאמן הפועל נהריה מומי פזרקר: "למרות משחק לא טוב שלנו, אני שמח שניצחנו אחרי תקופה קשה של הפסדים. מגיע לשחקנים לשמוח, ונקווה שהיכולת תשתפר בהמשך ושתהיה להצלחה הזאת המשכיות".

היו"ר עמוס גבריאל: "צירפנו לסגל את השוער עומרי הובל ואת ניר צביאלי ודניאל גרינברג, וזה עשה את ההבדל. החיזוק הוסיף לביטחון של השחקנים וגם היכולת השתפרה. אני מקווה שכעת נעלה על המסלול ונשיג תוצאות טובות יותר".

מאמן הפועל שלומי ברוך צעדון: "אנחנו משחקים טוב, אבל פשוט לא מצליחים לנצל הזדמנויות כדי לכבוש. זאת תופעה שחוזרת על עצמה העונה ביותר מדי משחקים וחבל. כל מי שהיה במשחק, ראה שהיינו יותר טובים מנהריה והיינו קרובים מאוד לשוויון. לצערי, לא השכלנו להבקיע ואז נהריה הבקיעה את השער השלישי שגמר אותנו".

בעקבות ההפסד הודיעו ראשי הפועל שלומי למאמן צעדון, על הפסקת עבודתו בקבוצה. במקומו מונה לתפקיד נתן פרץ, שיהיה מאמנה החמישי העונה של הפועל שלומי.

דור העתיד

נוער

לאומית (מחזור 14)

הפועל כפר סבא – הפועל עכו, 1:0. לעכו: עומרי וגנר.

ארצית (מחזור 14)

הפועל מטה אשר – הפועל נח'ף, 0:3. למטה אשר: רועי אלפסי – 2 שערים, נדב שמחייב – שער.

מחוזית (מחזור 12)

הפועל כרמיאל – כפר יאסיף, 1:1. לכרמיאל: אריאל יודביץ'.

נערים א'

ארצית (מחזור 14)

בני סכנין – הפועל עכו, 1:3. לעכו: מוחמד עשאן.

מחוזית (מחזור 13)

הפועל בענה – מכבי נהריה, 3:2. לנהריה: ואאל קרש, ליאם חן ונהוראי אזולאי.

 

נערים ג' (מחזור 13)

סקציה מעלות – הפועל עראבה, 0:10. למעלות: ראני סיף ומועדא סיף – 3 שערים כ"א, סאלח עאמר, דניאל עאמר, ויסאם פארס ומאור וינדר – שער אחד כ"א.

לאן השבוע

לאומית (מחזור 19)

הפועל עכו – הפועל ראשל"צ (יום שני, 13.1, שעה 19:00)

ליגה ב' (מחזור 17)

צעירי כפר כנא – בית"ר נהריה

מג'ד אל כרום – סקציה מעלות

הפועל כאבול – אחי עכו

ליגה ג' (מחזור 14)

הפועל שלומי – הפועל עירוני כרמיאל

הפועל תרשיחא – הפועל נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות