fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: סיכום משחקי המחזור האחרון

הפועל עכו קטעה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון ופתחה את הסיבוב השני עם ניצחון על כפר קאסם, 0:1 * ליגה ג': לראשונה העונה, כרמיאל כבר לא ראשונה
שוער הפועל עכו אופק אנטמן, חוגג עם הקהל העכואי את הניצחון צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו (לאומית)

אחרי שסיימה את הסיבוב הראשון עם ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, הפועל עכו פתחה את הסיבוב השני בניצחון בית חשוב על כפר קאסם, 0:1. הפועל עכו, כמו גם במשחקים קודמים, הייתה עדיפה במעט על יריבתה, אבל שוב הרבתה להחמיץ. למזלה, מהלך אחד מוצלח הביא לשער היחיד במשחק, שהיה גם שער הניצחון. זה קרה בדקה ה-47 כשירין שרעבי, הקפיץ כדור מעל הגנת קאסם, שאדי מסראווה, שניסה להגיע לכדור נתקל בשוער, והכדור התועה הגיע לרגלי והיב חביבאללה, שמקרוב ומול שער חשוף, גלגל פנימה, 0:1 לעכו. היתרון השברירי גרם לשחקני עכו להאט את קצב המשחק, לסגת מעט לאחור ולשמור על התוצאה עד שריקת הסיום.

המאמן אלי כהן: "מי שראה אותנו במשחקים האחרונים ראה שאנחנו משחקים לא רע, מגיעים למצבים, אבל לא משכילים להבקיע ולנצח. גם הפעם הגענו למצבי הבקעה, אבל שער אחד הספיק לנו כדי להשיג ניצחון חשוב מאוד שמשאיר אותנו בעמדת כניסה לפלייאוף. נכון שתמיד יש מקום לשיפור, אבל בסך הכל אני מרוצה. הניצחון הזה חשוב להמשך הדרך ולביטחון של השחקנים".

הניצחון קידם את הפועל עכו למקום התשיעי בטבלה עם 21 נקודות, נקודה אחת פחות מהמקום השמיני שמוביל לפלייאוף העליון.

 

בית"ר נהריה (ליגה ב')

בית"ר נהריה סיימה משחק שני ברציפות בתוצאת תיקו לאחר שנפרדה מצעירי סכנין ב-1:1. חניכיו של המאמן ג'קי שריקי, עלו ליתרון בדקה ה-40 משער שכבש רון בן בסט. בדקה ה-68 נותרו המארחים מסכנין בעשרה שחקנים. נהריה לא ניצלה את יתרונה המספרי על כר הדשא ובדקה ה-80 ספגה שער שוויון שקבע חלוקת נקודה לכל קבוצה.

לאחר 14 מחזורים, מדורגת בית"ר נהריה במקום החמישי בטבלה עם 22 נקודות, כשהיא מקדימה בנקודה אחת בלבד את הפועל טובא/זנגריה שבמקום השישי.

 

סקציה מעלות (ליגה ב')

סקציה מעלות חזרה שוב לחייך אחרי ניצחון בית, די מפתיע יש לציין, על קבוצת הצמרת אחווה כפר מנדא, 1:3. מעלות אומנם חסרה שלושה שחקני הרכב: חיים בן דוד ובן ביטון (מורחקים) ומומי יעקב (פציעה), אבל חיפתה על כך במשחק טקטי נכון ורוח לחימה.

מעלות פתחה מצוין וכבר בדקה השלישית חגגה שער ראשון שכבש יוסף נעים. בדקה ה-24 נפצע נעים ונאלץ לצאת, אך חבריו שמרו על התוצאה עד לסיום המחצית הראשונה. בדקה ה-60 נותרה כפר מנדא בעשרה שחקנים לאחר ששחקן אורח ספג כרטיס צהוב שני והורחק. בדקה ה-69 הבקיע אבי טפטה והכפיל את יתרונה של מעלות ל-0:2. דקה לאחר מכן היה נדמה שכפר מנדא חוזרת למשחק אחרי שהבקיעה שער מצמק, 2:1. בדקה ה-76, היה זה בר כהן שכבש את השער השלישי לזכות קבוצתו וביסס את ניצחונה של מעלות, 1:3. בתוספת הזמן הורחק עומרי זיאדה ממעלות לאחר עימות עם שחקן אורח, שגם הוא ספג כרטיס אדום והורחק.

המאמן ניסים שיון: "ניצחון מתוק, שחיפה על ההפסד המרגיז והמיותר במחזור הקודם לבני ממב"ע. אני חושב שהפעם הגענו מוכנים היטב למשחק, גם מבחינה מנטאלית, וההתייחסות של השחקנים הייתה שונה. אם נצליח להחדיר לשחקנים את העובדה שאסור להגיע לאף משחק שאננים, ולא משנה מי היריבה ומה מיקומה בטבלה, גם נצליח יותר. אני יודע שזו משימה קשה, אבל ננסה. עובדה שבזכות משחק ממושמע והרבה מאוד לחימה, ניצחנו קבוצת צמרת טובה".

לאחר 14 מחזורים מדורגת סקציה מעלות במקום ה-11 בטבלה עם 15 נקודות.

במחזור הקרוב יינעל מחזור המשחקים הראשון כשסקציה מעלות תצא למשחק חוץ נגד בית"ר נהריה.

המאמן שיון: "הטבלה לא משקרת, וכרגע בית"ר נהריה נחשבת לקבוצה יותר טובה מאתנו. אבל נבוא בלי רגשי נחיתות ואם נהיה מרוכזים בהגנה ולא נספוג, אני מאמין שנוכל גם לצאת עם משהו, כי יש לנו התקפה טובה שיודעת להבקיע שערים".

 

אחי עכו (ליגה ב')

אחי עכו ממשיכה את מסע העקבי כלפי מעלה אחרי שרשמה עוד ניצחון, הפעם על אל נהדא נצרת, 0:5.

לאחי עכו לקח 33 דקות עד שהצליחה לפרוץ את הבונקר של האורחים, וזה קרה דווקא משער עצמי. בדקה ה-39, אברהים ראפת הכפיל את היתרון ל-0:2. עם פתיחת המחצית השנייה שילשה אחי עכו את יתרונה משער שכבש מוחמד טנטורי. בדקה ה-52, הצטרף גם מלך שערי הקבוצה, חאלד כליב, לחגיגת השערים והגדיל ל-0:4. פאהד חסון חתם את תוצאת המשחק עם שער חמישי שכבש בדקה ה-85.

הניצחון קידם את אחי עכו למקום התשיעי בטבלה עם 18 נקודות וצמצם את הפער בינה לבין המקום החמישי, שמוביל בסיום העונה הסדירה למשחקי הפלייאוף העליון לשלוש נקודות בלבד.

המאמן פריד סכניני: "כמובן שיש מחשבות על הצמרת ועל הפלייאוף, אבל החישובים טובים לנייר. אנחנו עדיין בשלב שעוברים ממשחק למשחק, ורק אם נדע להתמיד ברצף הניצחונות ולא נמעד, השאיפה תהיה להגיע לפלייאוף. יש לנו קבוצה טובה ואמרתי את זה בתחילת השנה. התוצאות במשחקים הראשונים לא היו טובות, לא בגלל שלא שיחקנו טוב, אלא בגלל שלא ידענו לנצל הזדמנויות וגם לא היה לנו מזל. מפתיחת העונה אנחנו משחקים כדורגל חיובי ושמח וברגע שידענו לנצל את ההזדמנות ולכבוש שערים, גם הניצחונות הגיעו".

 

הפועל עירוני כרמיאל (ליגה ג')

ככה לא עולים ליגה. הפועל עירוני כרמיאל, ששמה לה כמטרה להעפיל בסיום העונה לליגה ב', רשמה במחזור האחרון הפסד ליגה שני, וגם הוא בבית, אחרי שנכנעה למכבי שעב, 2:1. בעקבות ההפסד איבדה כרמיאל את המקום הראשון, ירדה למקום השני בטבלה, ופינתה את הפסגה למוליכה החדשה, מכבי שעב.

מאות צופים גדשו את יציעי האצטדיון ובאו לראות את מפגש הפסגה. האורחים משעב, שעדיין לא הפסידו העונה, פתחו בסערה ועלו ליתרון ראשון כבר בדקה השלישית, 0:1. כרמיאל יצאה מההלם הראשוני ובדקה ה-18 השיגה שוויון מהיר. סהר דהן פרץ באגף שמאל, הגביה לרחבה ואיליה זאיקה הקדים את ההגנה האורחת ומקרוב נגח לרשת, 1:1. עם פתיחת המחצית השנייה (דקה 50) זכתה שעב בפנדל, אותו ניצלה כדי לכבוש ולהכריע, 1:2.

ההפסד וכך גם איבוד המקום הראשון, גרמו לראשי המועדון להתכנס לישיבת חירום, במהלכה נדונה האפשרות להיפרד מהמאמן שאול דה צ'וקרל ולבצע שינויים בסגל השחקנים.

היו"ר עומרי דרור: "אכן יש אכזבה מסוימת, אבל טרם הוחלט על צעדים ממשיים. נשב עם המאמן, נשמע את הסבריו ונקבל החלטה מושכלת".

 

הפועל שלומי (ליגה ג')

הפועל שלומי שוב יצאה בתחושת החמצה גדולה אחרי הפסד להפועל דיר חנא, 5:3. המשחק היה שקול ברוב שלביו והוכרע למעשה רק בדקות האחרונות. חניכיו של המאמן ברוך צעדון, פתחו טוב ובדקה ה-15, עלו ליתרון, 0:1, משער שכבש נדב גאון. בדקה ה-27, השיגו האורחים מדיר חנא שוויון, 1:1. מאור מור יוסף החזיר את היתרון לשלומי עם שער שהבקיע בדקה ה-39. זו הייתה גם תוצאת המחצית הראשונה. בדקה ה-49, איזנה דיר חנא בפעם השנייה במשחק, 2:2. בדקה ה-76 עלתה שלומי ליתרון בפעם השלישית במשחק, כשאבי בן שטרית ניצל פנדל שנפסק לזכות קבוצתו ובעט כדור מדויק מהנקודה הלבנה פנימה, 2:3 לשלומי. שלומי יכלה להגדיל את התוצאה, אך החמיצה. מנגד, דיר חנא לא נשברה ובדקה ה-85 כבשה והשוותה בפעם השלישית במשחק, 3:3. בדקה ה-88 הושלם המהפך של האורחים, 3:4, ועמוק בתוספת הזמן כבשה דיר חנא את השער החמישי כדי לקבוע את תוצאת הסיום, 3:5.

 

דור העתיד

נוער

לאומית (מחזור 12)

הפועל עכו – מכבי קריית אתא, 1:4. לעכו: איציק אמירה – 2 שערים, זאהי אחמד ואליאב בן עמי – שער אחד כ"א.

ארצית (מחזור 12)

הפועל מטה אשר – הפועל כאוכב, 7:0.

מחוזית (מחזור 11)

הפועל כרמיאל – הפועל תרשיחא, 0:3. לכרמיאל: אייל פארס, ריאן עלי וערווה תובא.

נערים א'

ארצית (מחזור 12)

מכבי חיפה – הפועל עכו, 1:6. לעכו: איהאם אבו שעבאן.

הפועל כרמיאל – עירוני טבריה, 5:0.

נערים ב'

ארצית (מחזור 12)

עירוני טבריה – הפועל עכו, 4:3. לעכו: יהונתן בכר – שלושער, מוחמד סעיד אגא – שער.

מחוזית (מחזור 11)

קריית ים – הפועל כרמיאל, 1:1. לכרמיאל: זוהיר סמארה.

הפועל נח'ף – מכבי נהריה, 2:1. לנהריה: ירוסלב אנדרייב ואוריה בן שושן.

נערים ג' (מחזור 10)

הפועל עכו – הפועל עפולה, 1:0.

קצרין – סקציה מעלות, 7:0. למעלות: ראני סיף – 3 שערים, מועדא סיף – 2 שערים, דניאל עאמר וויסאם פארס – שער אחד כ"א.

הפועל עמק המעיינות – הפועל מטה אשר, 4:1. למטה אשר: אריאל לוי, שון טויטו, גיא מרדכי ולאון ביניאורישוילי.

מכבי נהריה – מכבי ברקאי, 4:3. לנהריה: אביה אדרי – 2 שערים, אדיר יהלום – שער אחד.

מכבי עוספיה – הפועל כרמיאל, 4:6. לכרמיאל: ירין מלול – 2 שערים, אופק אוחיון ואליאב ביתן – שער אחד כ"א.

 

לאן השבוע

לאומית (מחזור 17)

אחי נצרת – הפועל עכו (שישי, 27.12, שעה 15:00)

ליגה ב' (מחזור 15)

בית"ר נהריה – סקציה מעלות (שישי, 27.12, שעה 13:00)

מכבי נח'ף – אחי עכו (שישי, 27.12, שעה 13:15)

ליגה ג' (מחזור 12)

הפועל נהריה – הפועל עירוני כרמיאל (שישי, 27.12, שעה 11:00)

מכבי שעב – הפועל שלומי (שישי, 27.12, שעה 13:30)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות