fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית (מחזור 5): הפועל עכו – בני סכנין, 1:2

הפועל עכו התאוששה מהר מהפסד הליגה הראשון במחזור הקודם, וזכתה בניצחון בית על בני סכנין בזכות שערים של רז טוויזר ועזאת חלאילה
שחקני בית. רז טוויזר ועזאת חלאילה, כובשי השערים בניצחון של הפועל עכו על בני סכנין

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו התאוששה מהר מאוד מהפסד הליגה הראשון שלה במחזור הקודם להפועל ראשון לציון (1:0), עם ניצחון בית על בני סכנין, 1:2.

הפועל עכו הציגה במשחק את חלוץ הרכש החדש שלה, יניב מזרחי, ששיחק בעונה שעברה ברמת השרון והתחיל את העונה הנוכחית בהפועל חדרה, ממנה שוחרר כעבור מספר משחקים. מי שעוד שולב במהלך המשחק הוא הקשר האחורי גל קולני, שהחלים מפציעה וחזר למגרש אחרי חודש ימים.

הפועל עכו פתחה מצוין וכבר בדקה החמישית עלתה ליתרון מהיר, אחרי מהלך גדול של רז טוויזר, שגם התחיל אותו וגם סיים עם כדור ברשת. טוויזר התנהל עם הכדור באגף ימין, עשה דאבל פס עם יניב מזרחי, חתך לתוך הרחבה ומ-14 מ' בעט כדור שטוח ומדויק לפינה, 0:1 לעכו. השער קצת הרגיע את עכו והאורחים מסכנין החלו אט אט להשתלט על המגרש. בדקה ה-42, הצליחה סכנין להבקיע את השוויון, 1:1. במחצית השנייה נסוגה עכו, משום מה, לאחור, ואפשרה לסכנין לתקוף שוב ושוב את שערה. עכו כמעט ולא סיכנה את שערה של סכנין כשמנגד הייתה ברת מזל שלא ספגה. בניגוד למתרחש במגרש, הצליחה עכו להשיג הכרעה בעקיצה התקפית יעילה אחת שהייתה בדקה ה-89. ירין שרעבי השתלט על כדור בחצי המגרש של עכו והחל בדהירה קדימה, כשהוא מנער מעליו בעקשנות שני שחקנים של סכנין. את אחד הוא עקף, על השני הוא התגבר ותוך גלישה מסר לאנואר מורד, שהסיט לעזאת חלאילה שבינתיים הגיח מאחור והצטרף להתקפה המתפרצת. חלאילה השתלט על הכדור, עבר מגן סכנין ומזווית קשה בעט כדור חזק ומדויק פנימה, 1:2. עד לסיום, הצליחה ההגנה העכואית המעובה לשמור על היתרון היקר.

המאמן אלי כהן: "שיחקנו נגד קבוצה טובה, חזקה ואיכותית ואני שמח שהשגנו שלוש נקודות חשובות מאוד. במחצית הראשונה גילינו יכולת טובה ולא היה חסר שהיינו מגדילים את היתרון. במחצית השנייה הלכנו קצת אחורה, ולא ברור לי למה, כי כל הזמן דחפתי את השחקנים קדימה. חוץ מזה, לפעמים כשהקבוצה היריבה נמצאת במומנטום ולוחצת, זו לא בושה להתגונן. בניגוד למשחק במחזור הקודם נגד ראשון לציון שבו ספגנו שער לקראת הסיום, הפעם המזל היה אתנו ואנחנו היינו אלה שכבשנו שער לקראת הסיום. יש לנו קבוצה צעירה וטובה שמתגבשת לאט לאט. ברגע שגם ניכנס לכושר נהיה עוד יותר טובים וחדים. אני מאוד מרוצה מהמשמעת הטקטית, מהעקשנות של השחקנים שלא מוותרים ונלחמים על כל כדור. השחקנים השקיעו המון עבודה וכל הכבוד להם על הניצחון".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות