fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל חופים: הפועל כרמיאל תתמודד במשחקי ההישרדות

הקבוצה, שהפסידה בכל משחקיה בשלב הבתים, תתמודד נגד בית"ר מעלה אדומים על ההישארות. הבעלים נתנאל הררי: "מאמין שנשרוד"
הופעת בכורה. נתנאל הררי בפעולה צילום: סטרבו

הפועל יצחק זר ובניו כרמיאל, סיימה את שלב הבתים של הליגה בכדורגל חופים במאזן עגום של 5 הפסדים מ-5 משחקים. כלומר, הקבוצה לא הצליחה לגרד אפילו נקודה אחת בכל חמשת מפגשיה בשלב המוקדם.

במשחק האחרון שנעל את הסיבוב המוקדם הפסידה כרמיאל להפועל אשקלון בתוצאה, 7:4. האירוע הבולט במשחק היה שיתופו, לראשונה, של הבעלים נתנאל הררי, במשחק רשמי.

כרמיאל הצליחה להחזיק מעמד 3 דקות בלבד לפני שספגה את השער הראשון ונקלעה לפיגור מוקדם של, 1:0. גם המענה שלה היה מהיר ובדקה ה-4 כבש נתן זרקא את השוויון, 1:1. כרמיאל לא הספיקה להתבשם מהשער שכבשה ומיד עם חידוש המשחק נקלעה שוב לפיגור אחרי שספגה שער שני מהיר, 2:1. בדקה ה-12 גדל היתרון של אשקלון ל-1:3, ובדקה ה-14, צמח היתרון ל-1:4. בדקה ה-16 ניצל אדם מאייר פנדל לזכות קבוצתו כדי לכבוש ולצמק ל-4:2. בדקה ה-22, אשקלון שוב כבשה ועלתה ל-2:5. בדקה ה-23 היה זה אלון בראון, שהחזיר את התקווה לכרמיאל עם שער מצמק נוסף, 5:3. בדקה ה-28, עלתה אשקלון ל-3:6, ובדקה ה-32, שוב כרמיאל הצליחה לצמק משער שכבש תאמר אטרש, 6:4. אלא שהמילה האחרונה הייתה של אשקלון שבדקה ה-34, כבשה את השביעי שלה, 4:7. בדקת הסיום ניתנה לכרמיאל הזדמנות לצמצם, אך אדם מאייר החטיא בעיטת עונשין והתוצאה נותרה בעינה.

הבעלים נתנאל הררי, שכאמור רשם דקות בכורה בקבוצתו, סיכם בסיום: "עבורי, לשחק בפעם הראשונה בכדורגל חופים זה סוג של הגשמת חלום. עליתי עם המון אדרנלין, התרגשות ומוטיבציה, וניתנה לי ההזדמנות לקחת חלק פעיל במשחק יחד עם השחקנים ולחוות לראשונה את מה שבאמת השחקנים עצמם מרגישים. מדובר למשחק לפרוטוקול בלבד, אז גם לא היה לחץ. הייתי אפילו קרוב להבקיע, אבל שחקן שלהם ברגע האחרון חילץ את הכדור מהקו. בסך הכל יצאתי בהרגשה טובה".

כעת, תתפנה הפועל יצחק זר ובניו כרמיאל, למשחק הישרדות כשתפגוש את בית"ר מעלה אדומים, שסיימה במקום החמישי בבית המקביל.

הקבוצה מירושלים אומנם תשחק במשחקי המבחן נגד הירידה, אך היא לפחות סיימה את השלב המוקדם עם נקודות כשניצחה במחזור הסיום.

בעלי הקבוצה נתנאל הררי אמור להנחית בארץ בחזרה את השוער הספרדי אנדרה לורנסו, שמשחק בליגה השלישית בספרד ונחשב לאחד משוערי הכדורגל חופים הטובים בעולם, ואת השחקן הפורטוגלי ריקרדיניו מקבוצת הכדורגל חופים של ספורטינג ליסבון.

הררי נשמע אופטימי: "אחרי שבמשחק במחזור האחרון, שלמעשה לא קבע לנו דבר, נתנו לרוב השחקנים שלנו מנוחה, הפעם אנחנו באים מחוזקים ונחושים לנצח. אני מאמין בקבוצה וביכולתה ומקווה שנעשה את זה ונבטיח את מקומנו בליגה הבכירה גם בקיץ הבא".

דור העתיד. גם בגזרת הנוער נחלה השבוע הפועל כרמיאל אכזבה גדולה כשהפסידה בחצי הגמר להפועל קלנסאווה, 3:1, והודחה מהמשך הטורניר.

נזכיר רק, שקבוצת הנוער של כרמיאל סיימה את שלב הבתים עם מאזן ניצחונות מושלם ודווקא ברגע האמת, היא קרסה וכשלה.

(בוגרים) טבלה סופית בית ב'

  1. בני כפר קאסם – 15 נק'
  2. הפועל אשקלון – 12 נק'
  3. ראש העין – 9 נק'
  4. הפועל חולון – 6 נק'
  5. בית"ר ירושלים – 3 נק'
  6. הפועל כרמיאל – 0 נק'

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות