fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הפועל עכו יצאה למחנה אימונים בפולין

רגע לפני היציאה למחנה, הודיעה הנהלת הקבוצה על שחרורו של הקפטן אליאור סיידר, בטענה למגבלה תקציבית. וגם: מה עשתה הקבוצה בשני משחקי ההכנה הראשונים?
הוא דווקא נשאר. בן אז'ובל צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו המריאה ביום שלישי השבוע לפולין, שם תקיים מחנה אימונים בן 10 ימים. במהלך המחנה מתוכננים לקבוצה 2 משחקי אימון: נגד קבוצת וירגי סואלקי מפולין (יום שישי, 19.7) ונגד פריידק מיסטק מצ'כיה (יום שני, 22.7).

דובר המועדון ויקטור כהן: "המטרה היא לחזור ממחנה האימונים מוכנים, מחוברים וחזקים ברמת הכושר הגופני, ברמה המנטליות וברמת הגיבוש החברתי של הקבוצה לקראת העונה החדשה שבפתח. ראשי הקבוצה עושים את הכל על מנת שלהפועל עכו תהיה בעונה הקרובה קבוצה ראויה, טובה וחזקה, שתילחם חזק על מקומה בצמרת הליגה הלאומית".

ערב יציאתה למחנה האימונים, הספיקה הקבוצה לקיים שני משחקי אימון. בשניהם היא הפסידה ולא הבקיעה. במשחק ההכנה הראשון היא הפסידה להפועל נוף הגליל, 1:0. במשחק נוסף, היא נוצחה על ידי הפועל חיפה, 2:0.

רשימת היוצאים למחנה כוללת את מנכ"ל הקבוצה ויו"ר המשלחת צביקה מונקה, מנהל הקבוצה דוניה שינהולץ, המאמן אלי כהן, עוזרו הראל סלע, מאמן השוערים אלי בכר, מאמן הכושר עאדל בהלול, הצוות הרפואי הייתם בולוס וליאון קופל, אנשי המשק חיים חזן וצפניה גאון והשחקנים: ירדן קרישטול, אופק אנטמן, שלומי דנה, רז לוי, דוד אמזלג, עזאת חלאילה, גיתי סופר, מוחמד מהדי, איתי מורנו, דייגו ניקולאייבסקי, איתן רצון, עלא ג'עפר, והיב חביבאללה, גל בראל, גל קולני, רז טוויזר, ירין שרעבי, מוחמד סלאח, אנואר מורד, אביחי אלפסי, רועי רבינוביץ', בן אז'ובל, קובי מזרחי ודילן גרינברג (נבחן יהודי אמריקאי). כפי ששמתם לב, הפועל עכו יוצאת למחנה האימונים ללא שחקנים זרים.

כמעט מחצית מסגל השחקנים, טרם חתם על חוזה בקבוצה ועם שובה של הפועל עכו ממחנה האימונים, צפויים עוד להתבצע שינויים.

הפועל עכו מעוניינת לצרף את החלוץ הצעיר זאהי אחמד מקבוצת הנוער של הפועל מטה אשר, וממתינה לשחרורו.

הפתעה: הקפטן בחוץ

החלוץ אליאור סיידר, משחקני הבית האחרונים שנותרו בהפועל עכו וקפטן הקבוצה, שוחרר השבוע מהקבוצה. בהנהלה טוענים כי הסיבה לכך היא כלכלית.

"לאחר התלבטויות רבות, הוחלט בלב כואב על שחרורו של אליאור סיידר להפועל עפולה. השארתו של החלוץ בן אז'ובל בקבוצה וחוזה השכר הגבוה שלו, יצר מעמסה כלכלית ולכן, על מנת שלא לחרוג ממסגרת התקציב, הוחלט על שחרורו של סיידר. מועדון הפועל עכו מעריך את אליאור סיידר על תרומתו רבת השנים לקבוצה ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות