fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תקף את המנהל והמורה: "אחותי לא נכנסה לבית הספר בלי הצהרת בריאות"

הנאשם, תושב בענה, הגיע לבית הספר התיכון, קפץ מעל הגדר, תקף את המנהל, איים עליו שיהרוג אותו, מה שהוביל לנפילת המנהל במדרגות ולפציעתו וכל זה מכיון שאחותו הגיעה לבית הספר בלי הצהרת בריאות

תקף את המנהל והמורה: "אחותי לא נכנסה לבית הספר בלי הצהרת בריאות"

לפני כשבוע (13/6) בשעות הבוקר התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל אודות צעיר שהגיע לבית ספר תיכון בכפר בענה ותקף מורה ומנהל.

כוחות משטרה הוזעקו למקום, והחלו בסריקות לאיתור הנאשם. החוקרים גבו עדויות, אספו ממצאים ופתחו בחקירה.

תוך זמן קצר, אותר הנאשם במכללה בסכנין. הצעיר בן 21, מהכפר בענה הסמוך לכרמיאל, נעצר, נחקר ובית משפט השלום בעכו האריך את מעצרו עד להגשת כתב האישום הבוקר (19/6).

מהחקירה עלה, כי בבוקר האירוע אחותו של הנאשם הגיעה לבית הספר ללא הצהרת בריאות, היא התקשרה לנאשם וביקשה ממנו כי ימציא לה את האישור על מנת שתורשה להיכנס.

הנאשם הגיע לבית הספר התיכון, איים על השומר שסירב להכניסו, ואז קפץ מעל הגדר לחצר. משנכנס למבנה בית הספר והבחין במנהל החל צועק ומאיים עליו שיצא החוצה ושהוא יהרוג אותו. אחד המורים שנכח במקום הוציא את הנאשם לכיוון המדרגות וזה תקף ודחף אותו לעבר המעקה. המנהל שאל את הנאשם לפשר התנהגותו ובתגובה משך את רגלו והפילו על גרם המדרגות וגרם לפציעתו.

בתום חקירה זריזה הועברו חומרי החקירה לחטיבת התביעות, זו הגישה בבוקר ה-19/6 בבית משפט השלום בעכו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בגין עבירות של איומים, תקיפה הגורמת חבלה, תקיפת עובד חינוך והסגת גבול פלילית.

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה כל מעשה אלימות ובריונות ובייחוד כל פגיעה באדם על רקע תפקידו ותפעל בנחישות כנגד אותם עבריינים ותעמידם לדין למען ביטחון ושלום הציבור".

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות