fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תאונת דרכים קטלנית סמוך לאיילון: נקבע מותם של גבר ואישה בני 70

כוחות ההצלה הוזעקו הצהריים (ד') לתאונת דרכים בין משאית לרכב פרטי סמוך לקיבוץ איילון. בשעת האירוע נקבע מותו של נהג הרכב בן ה- 70, לאחר מכן נקבע מותה של האישה שפונתה במצב אנוש.
לוחמי כיבוי אש בזירת התאונה | צילום: דוברות כב"ה

התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א, הצהריים (רביעי) על תאונת דרכים במעורבות רכב פרטי לבין משאית בכביש 899 בין היישוב שלומי לקיבוץ איילון.

חובשים ופראמדיקים של מד"א וכיבוי אש דיווחו על גבר בשנות ה-70 לחייו ללא סימני חיים וקבעו את מותו, והעניקו טיפול רפואי ופינו לביה"ח נהריה אישה כבת 70 במצב אנוש עם חבלה רב מערכתית.

אליאור חסן, חובש רפואת חירום של איחוד הצלה, סיפר: "מדובר בזירה קשה של תאונה עם מעורבות רכב ומשאית. הענקנו סיוע בזירה לגברת שנפצעה קשה. ולמרבה הצער נקבע מותו של נהג הרכב וצוותי כיבוי פעלו לחילוץ גופתו מהרכב".

חובש בכיר במד"א, הנרי קרואר ופראמדיק מד"א, מימון גבאי, סיפרו: "מדובר בתאונה קשה בין רכב פרטי ומשאית, הרכב היה בתעלה בצד הכביש כשהוא מעוך לחלוטין בחלקו הקדמי, ובתוכו נלכדו גבר ואישה כשהם מחוסרי הכרה, תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות ביצענו בהם בדיקות רפואיות, נהג הרכב גבר בשנות ה-70 שסבל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד, היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. אישה שישבה במושב ליד הנהג, סבלה מחבלות קשות גם היא ולאחר שחולצה, העלינו אותה לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותה לבית החולים תוך המשך טיפול כשמצבה קשה."

מהמשטרה נמסר כי בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

מהמרכז הרפואי לגליל בנהריה נמסר כי האישה בת ה-70, תושבת חיפה, הובאה ללא רוח חיים ומותה נקבע במקום.

נהג המשאית שהיה מעורב בתאונה, הוא גבר בן 44 מכפר סמיע, הובא למרכז הרפואי ועובר בדיקות וצילומי הדמיה. פרטים נוספים לגביו יינתנו בהמשך.

תאונת דרכים קטלנית במעורבות משאית ורכב פרטי | צילום: דוברות איחוד הצלה

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות