fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרחאן גנאם בן ה-78 קיבל אות הצטיינות על התנדבותו בפיקוד הצפון

פרחאן גאנם בן ה-78 ממע׳אר (סמוך לכרמיאל) הוא ראש קבוצה של 16 מתנדבים, אשר מתנדבים בצה״ל כל יום רביעי בבסיסים שונים בפיקוד הצפון. קיבל אות הצטיינות על התנדבותו מקצין הלוגיסטיקה של פיקוד הצפון. כבוד!
פרחאן גנאם בן ה-78 קיבל אות הצטיינות על התנדבותו מקצין הלוגיסטיקה של פיקוד הצפון | צילום: דובר צה"ל

פרחאן גאנם בן ה-78 ממע׳אר, קיבל הצטיינות על התנדבותו הרצינית והעקבית בטקס הוקרה למתנדבים של פיקוד הצפון, שנערך בראשות קצין הלוגיסטיקה הפיקודי אלוף – משנה מוטי מזרחי וכן בנוכחות רמ"ח תוא"ם אלוף- משנה אלי עזר.

הצבא הוא חלק משמעותי בחייו של פרחאן מאז ומתמיד. פרחאן שירת בגולני ולאחר מכן עבר למשמר הגבול. כמוהו, כל ששת אחיו שירתו בצבא, ואחיו הקטן אשר שירת בגדוד 299, נהרג בעת אימון במצפה רמון. פרחאן מרגיש מחויבות למדינה. חשוב לו להתנדב כי הוא אוהב את המדינה ומוכן לעשות הכל בשבילה, ״אין לנו מדינה אחרת״.

מדברי מפקד הלוגיסטיקה של פיקוד צפון, אלוף-משנה מוטי מזרחי: "ביום החשוב הזה אנו מבקשים להודות למתנדבים על נתינה אין-סופית, טוב לב ועשייה ללא תמורה. פועלכם מביא לתרומה רבה וממלא את חיילי צה"ל ואת כל מי שפוגש אתכם בשמחה והוקרה."

כל הכבוד!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות