fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פסטיבל עכו הבינלאומי לתיאטרון אחר 2022 פתח את שעריו בהופעה סוחפת של ריטה

פסטיבל עכו לתיאטרון אחר שיתקיים במהלך השבוע הקרוב בחול המועד סוכות, בין התאריכים 11-14 באוקטובר, פתח בשני האחרון את שעריו זו השנה ה-43 באירוע פתיחה. את האירוע אירחו ראש העיר עכו, מר שמעון לנקרי ומנכ"לית הפסטיבל והמפיקה הראשית, הגברת ליזו אוחיון.
אירוע פתיחה פסטיבל עכו לתיאטרון אחר 2022 | צילום יוהן שגב

במהלך האירוע הופיעה בהופעה סוחפת הזמרת ריטה, שאירחה את הזמר עידן חביב ויחד הם שרו את השירים האהובים "מחכה" ו"חיה לי מיום ליום". את הערב הנחתה מגישת הטלוויזיה, שלמור שטרוזמן.

אירוע פתיחה פסטיבל עכו לתיאטרון אחר | צילום יוהן שגב
אירוע פתיחה פסטיבל עכו לתיאטרון אחר | צילום יוהן שגב

כבר ביומו הראשון של הפסטיבל נמכרו אלפי כרטיסים להצגות ולמופעים השונים וחלק מהצגות התחרות נמכרו SOLD-OUT.

שמעון לנקרי, ראש העיר עכו: ״עכו היא עיר עם היסטוריה תרבותית ענפה בת מאות שנים, והחיבור שלה לתרבות נותר קל וטבעי עד היום, ומתבטא בפסטיבלי תרבות רבים המתקיימים בעיר בהצלחה גדולה לאורך שנים. כמובן שהחיבור הזה, טבעי ככל שיהיה, חייב תמיכה עירונית אותה אנחנו מעניקים ברוחב לב, לא רק לפסטיבל התיאטרון אלא גם לפסטיבלים ואירועי תרבות רבים אחרים."

אירוע פתיחה פסטיבל עכו לתיאטרון אחר | צילום: באדיבות דוברות עיריית עכו

ליזו אוחיון, מנכ"לית פסטיבל עכו ומפיקה ראשית: ״זוהי זכות גדולה עבורי, לפתוח את אחד האירועים המרכזיים ביותר של העיר עכו ושל היצירה המיוחדת של התרבות  הישראלית, אירוע כפי שכולנו זוכים לראות היום, אשר מהווה כור היתוך חם ואוהב לכל אוהבי התרבות המגיעים לכאן מכל הארץ.״

אירוע פתיחה פסטיבל עכו לתיאטרון אחר | צילום יוהן שגב

הפסטיבל מתקיים באולמות האבירים, בכניסה לעיר העתיקה וברחבי העיר, בנופיה של העיר עכו, וכולל מאות שחקנים ופרפורמרים, שמעלים עשרות מופעי תיאטרון, הצגות רחוב ומופעים חדשים, מתוכם:

8 בכורות שייקחו חלק בתחרות הפסטיבל
6 הצגות חממה – המהוות הזדמנות לבמאים ויוצרים מבטיחים
8 הצגות "אוהל" – הצגות בפלטפורמות מיוחדות "OFF- AKKO"
6 הצגות אורחות
4 מופעים בינלאומיים
כ- 30 אירועי חוצות הכוללים מופעים, הצגות רחוב ואירועים מיוחדים, חינם לקהל הרחב החל מ-17:00, ברחבי העיר עכו.

 

לכל הפרטים על אירועי הפסטיבל >> לחצו כאן <<

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות