fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נשפי סיום י"ב בצל הקורונה

הנהגת ההורים בכרמיאל פנתה בבקשה לשר החינוך לאפשר את קיום נשפי סיום י"ב. ראש העיר משה קונינסקי: נפעל בהתאם להנחיות. נחגוג כשנוכל
מופע סיום אורט פסגות - צילום אלכס הובר

נשפי סיום י"ב בצל הקורונה

על רקע המשך העלייה בהיקף הנדבקים בנגיף הקורונה במדינת ישראל, מפרסם משרד החינוך את ההנחיות והכללים לקיום אירועי סיום שנת הלימודים תש"פ  לרבות טקסים, מסיבות סיום, חלוקת תעודות ואירועי הסיום של שכבת תלמידי י"ב.

במסמך החדש שנשלח מהמנהל הפדגוגי במשרד החינוך, במהלך סוף השבוע, למנהלי בתי הספר וגני הילדים, מפורטים  התנאים של משרד הבריאות ומשרד החינוך לקיום מסיבות סוף שנת הלימודים.

מהמסמך עולה בין היתר כי את נשפי הסיום הגדולים של התיכונים יחליפו מסיבות כיתתיות, כאשר כל כיתה תחגוג בנפרד. בנוסף, ההשתתפות במסיבות תיאסר על הורי התלמידים.

מופע סיום אורט פסגות – צילום אלכס הובר

נשפי סיום בסימן קורונה

בהמשך מפורט: בהתאם להנחיות משרד הבריאות היקף המשתתפים באירוע בתוך מבנה המוסד /שטח פתוח/ מבנה /מחוץ למוסד החינוכי , יכול להכיל עד 50 איש תוך הקפדה על שמירת מרחק 2 מטר, עטית מסיכה, היגיינה אישית וניקיון מקום האירוע, כולל הורים וילדים, צוותי הוראה, אמנים, צלם וכו'.

בסעיף ה' תחת הכותרת הדגשים נקבע בין השאר: מסיבות נשף וריקודים – חל איסור לקיימן.

 

מופע סיום אורט פסגות – צילום אלכס הובר

יו"ר מועצת ההורים העירונית בכרמיאל משה צידקי: "הנהגת ההורים העירונית פנתה דרך ההנהגה הארצית בבקשה לשר החינוך והבריאות לבטל את הגזרה שכן אולמות האירועים נפתחו לעד 250 איש.

ההנהגה העירונית אינה שותפה למסיבות הבית ספריות של בתי הספר אלא כל יו"ר בית ספרי וצוות הנשף.

חשוב לציין שרוב בתי הספר מתכוננים לטקס בהנחה שיוסרו או יוקלו ההקלות ומכין תכנית מגירה במקרה ולא זה לטקס הבית ספרי לגבי הנשף אין בעיה כרגע שכן מקיימים אותו באולם וזה אירוע פרטי של ההורים".

ראש העירייה משה קנינסקי בחר לפנות לתלמידים ולמסיימים במסר אישי: "מסיימי כיתה י"ב' היקרים! אנחנו יודעים ומבינים את האכזבה והקושי שלכם על ההנחיה שלא לקיים אירועי סיום כפי שתכננו. גם אנחנו מאוכזבים אתכם. חיכינו לחגוג אתכם את סיום שנות התחנכותכם במערכת החינוך בכרמיאל.

ציפינו לציין במשותף את הגיוס שלכם למשימת ההגנה על עמנו ומדינתנו. אנו פועלים כדי למצוא את הדרכים הנכונות, החוקיות והבטוחות לציין ולחגוג את המעמד לו הגעתם בכבוד רב. בכל מקרה שלא יהיה, אנו מבטיחים שברגע שבו משרדי הממשלה יאפשרו זאת, אנו נארגן עבורכם חגיגה אמתית, עירונית, כזו שלא תבייש את השנים הרבות והיפות שהשקעתם בלימודיכם".

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות