fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהגי אמנון מסילות מימשו את זכות היציגות

בינואר 2020 הוכרזה יציגות לעובדי חברת אמנון מסילות מכרמיאל, אחרי שמרבית עובדי החברה הצטרפו להסתדרות הלאומית. ההסתדרות הכללית לא הכירה בהתארגנותם במסגרת ההסתדרות הלאומית והעובדים פנו לבית הדין לעבודה
יוני קריספין, נפתלי פכטר, עלי עיאדה, אברהם קקון, איציק עזרן

נהגי אמנון מסילות מימשו את זכות היציגות

בינואר 2020 הוכרזה יציגות לעובדי חברת אמנון מסילות מכרמיאל, המונה 135 עובדים ומפעילה קווי הסעות לתלמידים, עובדים וכדומה, אחרי שמרבית עובדי החברה הצטרפו להסתדרות הלאומית. ההסתדרות הכללית החליטה שלא להכיר בהתארגנותם במסגרת ההסתדרות הלאומית והעובדים פנו לבית הדין לעבודה

ביום שני השבוע הושלמה הכרזת היציגות של עובדי החברה לאחר הודעת ההסתדרות הכללית לבית הדין הארצי לעבודה כי איבדה את היציגות בחברת אמנון מסילות וכי היא מכירה בעובדה שההסתדרות הלאומית היא הארגון היציג של עובדי החברה.

הדיון המכריע בבית הדין הארצי לעבודה בירושלים, התקיים ביום שני במעמד סגן הנשיאה, השופט אילן איטח, שקבע כי ההסתדרות הלאומית היא ההסתדרות היציגה של העובדים בחברה. במקביל לקראת סיום הדיון ולאחר מתן פסק הדין, הגיעה הודעתה של ההסתדרות הכללית כי היא מכירה ביציגות של הלאומית באמנון מסילות.

סמנכ״ל אגף הגיוס בהסתדרות הלאומית, איתמר שרוני: "לפני מספר חודשים פנו עובדי אמנון מסילות מכרמיאל להסתדרות הלאומית בבקשה לעזוב את ארגון העובדים שלהם ולעבור לשורותיה של הלאומית, כפי שעושים עובדים רבים בעולם התחבורה בימים אלה במסגרת זכות היציגות. עובדי ונהגי החברה ביקשו ליהנות מסל הרווחה העשיר אשר מעניקה ההסתדרות הלאומית לחבריה ומחברות בארגון הנהגים המקצועי.

אני מברך את עובדי ונהגי אמנון מסילות ומודה להם על בחירתם להיות חברים בהסתדרות הלאומית ובארגון הנהגים המקצועי. אנו מתחייבים להעניק להם חוויה מתקנת של ארגון עובדים אמתי".

יו"ר ארגון הנהגים, ישראל גנון: "אנו מברכים על ההכרעה החשובה ההופכת את הארגון וההסתדרות הלאומית לגוף הדומיננטי גם בענף ההיסעים בנוסף לתחבורה הציבורית. אנחנו מברכים את נהגי החברה עם הצטרפותם למשפחת נהגי האוטובוסים הגדולה במדינה".

תגובתו של יו"ר ועד העובדים באמנון מסילות לא נמסרה עד למועד סגירת גיליון זה.

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות