fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משרד החינוך יקצה תוספת של מיליוני שקלים למערכת החינוך בכרמיאל

ראש העיר כרמיאל, משה קונינסקי ושר החינוך אלוף במיל' יואב גלנט סיכמו על 2.2 מיליוני שקלים שגויסו עבור מחשבים ותשתיות בבתי הספר בעיר ועוד תקציבים רבים שאושרו לתחומים נוספים במערכת החינוך של כרמיאל
ראש העיר כרמיאל משה קונינסקי עם שר החינוך אלוף במיל יואב גלנט צילום: דוברות עיריית כרמיאל
ראש העיר כרמיאל משה קונינסקי עם שר החינוך אלוף במיל יואב גלנט צילום: דוברות עיריית כרמיאל

ראש העיר משה קונינסקי "קיימתי בחמישי האחרון ישיבת עבודה מקצועית ופורייה מאד עם שר החינוך ידידי יואב גלנט , צוות המחוז בראשותה של מנהלת המחוז ד'ר אורנה שמחון ואנשי הבינוי של המשרד, שבה לשמחתי הצלחנו להשיג תוספת תקציבית בהיקף של מיליוני שקלים למערכת החינוך בעיר"

ראש העיר מפרט: "כ- 2.2 מיליוני ש"ח גויסו עבור מחשבים ותשתיות מחשוב לבתי ספר, מימון הקמת 9 כיתות למרחבי למידה חדשניים בהיקף של כמיליון ש"ח , תקציב יחודי להרחבת שעות לימוד לילדי עולים, וכמליון ש"ח נוספים לתוספות בינוי ושיפוצים בבתי ספר".

בפגישה בין ראש העיר משה קונינסקי לבין שר החינוך יואב גלנט סוכם גם על: "קידום תקציבי הבינוי של הטכני בהיקף של 42 מיליון ש"ח, אישור עקרוני לתמיכה בתכנית כוללנית לחיזוק החינוך הממלכתי דתי בעיר והקמת אולפנה תיכונית, תוספת תקציבית המסתכמת בכ-300,000 ש"ח לרווחה חינוכית ועוד".

קונינסקי הודה לשר החינוך גלנט ולצוותו על התמיכה בקידום החינוך של ילדי כרמיאל והדגש כי, "סיכמתי עם השר על כך שהוא יגיע בקרוב לכרמיאל על מנת לחלק 818 מחשבים ניידים המיועדים לתלמידי בתי הספר שלנו. אני חייב לציין כי במשך כ-20 שנה עבדתי עם שרי חינוך ומעולם לא פגשתי שר תכליתי ונחוש כמו יואב גלנט לסייע באופן פרקטי! כל הכבוד!"

קונינסקי אף הודה לצוות העירייה שהתלווה אליו.

 

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות