fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משלחת מבית הספר התיכון של אולדנבורג, העיר התאומה של מטה אשר בגרמניה בביקור במועצה

במהלך החג התארחה במועצה האזורית מטה אשר, משלחת מבית הספר התיכון של אולדנבורג, העיר התאומה של מטה אשר בגרמניה אשר לוותה על ידי המחלקה לחינוך בלתי פורמלי.
משלחת מבית הספר התיכון של אולדנבורג, העיר התאומה של מטה אשר בגרמניה בביקור במועצה | צילום: דוברות מטה אשר

המשלחת היא הראשונה שחוזרת לישראל לאחר הפסקה שנכפתה בשל תקופת הקורונה. המשלחת שמנתה 18 משתתפות ומשתתפים בשנת הי"ג שלהם (האחרונה בתיכון בגרמניה) היא אחת מ-6 משלחות שיצאו בו זמנית מבית הספר, והיא הגדולה ביותר והמורכבת ביותר. המשלחת ביקרה תחילה בירושלים, עין גדי ותל אביב הגיעה למטה אשר בשבת האחרונה ולוותה על ידי המחלקה לחינוך בלתי פורמלי, והתארחה בקיבוץ בלוחמי הגטאות.

במהלך השהות במטה אשר ביקרה המשלחת באתר ראש הנקרה, שם זכתה להדרכה מיוחדת על ידי אייל רום, בן ראש הנקרה, המשיכה לסדנת גלישה ייחודית וסיור בעיר העתיקה בעכו.

משלחת מבית הספר התיכון של אולדנבורג, העיר התאומה של מטה אשר בגרמניה בביקור במועצה | צילום: דוברות מטה אשר

בהמשך השהות ביקרו במקיף השלום בשייח' דנון שם אורחה על ידי מנהל בית הספר מוחמד אסלאן ובערב אל עראמשה, שם מוחמד מזעאל, מנהל בית הספר סייר עם הקבוצה בתצפית ללבנון דרכה למדו על ההיסטוריה של הכפר והגבול הצפוני, ולאחר מכן אורחו על ידי דועא סווידאן במתנ"ס עראמשה לארוחה בדואית כיד המלך.

לקראת סיום השהות זכו לסיור מיוחד בקיבוץ לוחמי הגטאות עם פרופ' משה שנר, חבר לוחמי הגטאות שחשף בפניהם את ההיסטוריה של הקמת הקיבוץ והקהילה המיוחדת שבקיבוץ. את הערב סיימו בפגישה עם ראש המועצה, משה דוידוביץ' שברך אותם על הבחירה להגיע דווקא לישראל ואיחל לחיזוק הקשר בין קהילת אולדנבורג לזאת של מטה אשר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות