fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מד"א מרכין ראשו עם נפילתו של סמל דולב חיים מלכה ז"ל: "מתנדב מוכשר ומקצועי, הציל חיים של רבים"

סמל דולב חיים מלכה ז"ל, בן 19, משלומי, נפל בשישי האחרון בקרב בדרום רצועת עזה. ניר דיאי, אחראי מתנדבים בתחנת מד"א בשלומי, ספד לו: "הוא היה מתנדב מוכשר ומקצועי, עם אלפי שעות התנדבות וניסיון רב – שבעזרתו הציל חיים של רבים"
סמל דולב חיים מלכה ז"ל | צילום: באדיבות דוברות מד"א

מגן דוד אדום מרכין ראשו עם נפילתו של לוחם צה"ל ומתנדב הארגון סמל דולב חיים מלכה ז"ל (19), שנפל בקרב בדרום רצועת עזה ביום שישי האחרון, בעת מילוי תפקידו כלוחם בגדוד נחשון של חטיבת כפיר. הלווייתו התקיימה אתמול (א') בחלקה הצבאית בבית העלמין בשלומי, מקום מגוריו. הוא הותיר אחריו הורים, אח ואחות.

דולב ז"ל החל את הכשרתו כמגיש עזרה ראשונה במד"א בשנת 2018 כשהיה נער ומאז הציל חיים רבים במהלך המשמרות באמבולנסים ובניידות לטיפול נמרץ בצפון הארץ ותרם רבות לקהילה גם במסגרת הפעילות ההומניטריות..

ניר דיאי, אחראי מתנדבים בתחנת מד"א בשלומי, ספד לו: "הכרתי את דולב לפני כ-6 שנים כשהוא הגיע אלינו לתחנת מד"א בשלומי כנער בן 14 ושהיה חניך בקורס מגישי עזרה ראשונה. הוא היה מתנדב מוכשר ומקצועי, עם אלפי שעות התנדבות וניסיון רב – שבעזרתו הציל חיים של רבים. הוא סייע גם בחלוקת מזון בחגים ובסיוע לקשישים גם מחוץ לשעות הפעילות, כולו היה טוב לב. הוא היה חייכן וכריזמטי. יהי זכרו ברוך".

מתנדבי מד"א וחבריו לתחנה, ניתאי דהן, עומר אוקמפו, רועי חרפוף, שליו בוטבול: "את דולב הכרנו בגיל 15 בתחנת מד"א בשלומי ומהר מאוד התחברנו. במשך חמש שנים היינו בלתי נפרדים – היינו יחד במשמרות, בבית הספר, בזמן הפנוי והפכנו למשפחה. עכשיו נותרנו ארבעה חסרים ושבורים. דולב רק רצה לתת מעצמו ולעזור לאנשים, פשוט ילד שרצה לעשות רק טוב בעולם ולשמוח. איש של שמחה, משפחה וחברים. אנחנו אוהבים אותו ולא שוכחים אותו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות