fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יו"ר ביה"ד למשמעת בלשכת עוה"ד במחוז צפון התארח במכללה האקדמית צפת

מ"מ סגן הנשיא לעניינים אקדמיים במכללה האקדמית צפת אירח את יו"ר ביה"ד לפגישת עבודה. "תרומתו להעלאת קרנו של בית הספר לא תסולא בפז"
 עו"ד עסאם ח'טיב ופרופ' מוחמד ותד | צילום: באדיבות המכללה האקדמית צפת

יו"ר בית הדין למשמעת בלשכת עורכי הדין במחוז צפון עו"ד עסאם ח'טיב, מנצרת, התארח השבוע אצל מ"מ סגן הנשיא לעניינים אקדמיים פרופ' מוחמד ותד במכללה האקדמית צפת. במהלך הפגישה, שהתקיימה בלשכתו של פרופ' ותד, דנו השניים בדרכים לשיתוף פעולה בין ביה"ס למשפטים במכללה האקדמית צפת לבית ביה"ד למשמעת בלשכת עורכי הדין במחוז צפון.

שיתוף הפעולה בין עו"ד ח'טיב לביה"ס למשפטים בצפת נמשך תקופה ארוכה, במהלכה הוא מוזמן תדירות להגיע אל המכללה האקדמית צפת ובמקביל, הוא מארח את תלמידי ביה"ס למשפטים מצפת בביה"ד.

"תרומתו של עו״ד ח׳טיב להעלאת קרנו של בית הספר לא תסולא בפז", אמר פרופ' ותד. "בית הספר למשפטים במכללה האקדמית צפת שם לו למטרה לתת דגש מיוחד לא רק על הנגשת החינוך המשפטי לפריפריה הצפונית, אלא גם לנחיל להם ערכים חשובים של אתיקה מקצועית. הדבר בא לידי ביטוי גם בתכנית הלימודים המציעה לתלמידים שני קורסי חובה, רחבי היקף, בתחום האתיקה המקצועית, ובקידום כנסים ומחקרים אקדמיים בתחומים אלה. בשנה האקדמית החולפת, בית הספר למשפטים במכללה האקדמית צפת ארגן, יחד עם הפקולטה למשפטים במכללה למנהל, כנס אקדמי משותף בנושא הדין המשמעתי. בנוסף, באותה שנה, בית הספר למשפטים אירח את פרופ׳ לימור זר-גוטמן, אחת המומחיות המובילות בישראל בתחום האתיקה המקצועית, כדי לשאת את ההרצאה המרכזית בטקס פתיחת שנת המשפט בבית הספר למשפטים במכללה".

יצוין, כי פרופ׳ ותד, ראש בית הספר למשפטים ומ״מ סגן הנשיא לעניינים אקדמיים, משמש, בנוסף לעיסוקיו האקדמיים, חבר וסגן יושר ראש בית הדין למשמעת בלשכת עורכי הדין של מחוז הצפון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות