fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חתן חידון התנ"ך: לירון בן משה ממעלות

בן משה הוא חתן חידון התנ"ך השלישי ממעלות תרשיחא שזוכה בפרס. אמו: "מדינת ישראל צריכה, דווקא בימים אלה, את אנשי הרוח והדת"
חתן חידון התנ"ך לירון בן משה ממעלות תרשיחא | צילום: באדיבות עיריית מעלות
חתן חידון התנ"ך לירון בן משה ממעלות תרשיחא | צילום: באדיבות עיריית מעלות

לירון בן משה, (26) זכה בחידון התנ"ך הארצי למבוגרים. הוא בוגר אורט מעלות ואחד מהאנשים שסייעו לו להתכונן לחידון הוא המורה לתנ"ך בועז חדד באורט מעלות.

בן משה, הוא בנה של גלית ולדמן, תושבת העיר, בן בכור מבין שישה אחים, מתוכם שלושה קציני צה"ל. לדברי אמו, בן משה תמיד היה ילד מיוחד, כבר בכיתה ד' הוא הוקפץ לכיתה ו' ואת התיכון סיים בכיתה י'. בהמשך חזר בתשובה ולמד בישיבה התחתונה בקרית מלאכי ואחר כך בישיבת מעלות התורה.

גלית מספרת: "בשנה האחרונה לירון עבר לגור באלפי מנשה אצל אבא שלו, שמלווה אותו בצורה הדוקה ופשוט למד תורה והתכונן לחידון. אני מאמינה שלא על החרב לבדו, מדינת ישראל צריכה דווקא בימים אלה את אנשי הרוח והדת. עצם העובדה שלירון היה חרדי ושאר אחיו משרתים את המדינה, הכל אפשרי, זו תמצית הישראליות".

ראש העיר, ארקדי פומרנץ, צלצל אל ולדמן לברך את המשפחה על הישג בנה. מדובר בחתן התנ"ך השלישי, תלמיד אורט מעלות, לאחר חתני התנ"ך הקודמים שזכו; דורון קדוש ושגיב לוגסי, שאף זכה גם בחידון העולמי.

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות