fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הרוג ופצוע קשה בתאונה סמוך לקיבוץ תּוּבַל

נהג רכב נפל לוואדי ונהרג בתאונה עצמית בכביש 8544 סמוך לקיבוץ תּוּבַל. צוותי רפואה העניקו סיוע ראשוני לנפגע קשה שהיה עמו ברכב.
חובשים של איחוד הצלה במקום התאונה | צילום: דוברות איחוד הצלה
חובשים של איחוד הצלה במקום התאונה | צילום: דוברות איחוד הצלה

התקבל דיווח במוקד 101 של מד״א במרחב אשר על רכב שהתהפך לוואדי סמוך לתובל. חובשים ופראמדיקים של מד״א העניקו טיפול רפואי לגבר כבן 30 שהיה מחוסר הכרה.

פראמדיק מד"א יניב מילשטיין וחובש רפואת חירום חוסיין אסדי סיפרו: ״כשהגענו למקום ראינו את הרכב הפוך בוואדי ובתוכו גבר לכוד כשהוא מחוסר הכרה. לאחר פעולות חילוץ מורכבות ביצענו בו בדיקות רפואיות מקיפות אך הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום.“

מוסטפה עבד אסדי חובש של איחוד הצלה מסר: "מדובר בתאונה עצמית – רכב שנפל לוואדי. נהג הרכב נהרג ונוסע שהיה עמו נפצע קשה. בסיוע חובשים נוספים של איחוד הצלה הענקנו סיוע ראשוני לפצוע השני".

מד"א מדווחים: במהלך הטיפול הרפואי בפצוע התאונה נזרקו אבנים על האמבולנס, השמשה הקדמית נופצה והאמבולנס הושבת. בדרך נס איש מצוות מד"א לא נפגע. תוגש תלונה במשטרה ובמד"א רואים את האירוע בחומרה וסומכים על רשויות האכיפה שימצו את הדין עם הפורעים ובכך יעבירו מסר חשוב. עלינו כחברה לגנות כל אלימות מהסוג הזה כנגד צוותי רפואה.

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות