fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המרכז הרפואי לגליל מציג: העובדים המצטיינים לשנת 2021

המרכז הרפואי לגליל קיים טקס הוקרה מרגש ובחר את העובדים והצוותים המצטיינים לשנת 2021. הרשימה המלאה, בכתבה הבאה
מנהל המרכז הרפואי לגליל פרופ' מסעד ברהום עם צוות מגן חיים צילום: אלי כהן

במרכז הרפואי לגליל התקיים טקס הענקת אותות הוקרה על מצוינות אישית וצוותית, יחד עם הרמת כוסית לרגל השנה החדשה.

בסקטור הרפואי קיבלו אותות הוקרה: מנהל היחידה לצנתורי מוח, ד"ר שאדי ג'השאן, ומנהל המרכז לניתוחי פנים, לסתות ורפואת הפה והשיניים, פרופ' סאמר סרוג'י.

בסקטור הסיעודי קיבלו אותות הוקרה: סגנית אח אחראי התעוררות, ליזה כהן; אחראית כביסה באספקה סטרילית, סופיה אהרון עזר; סגנית אחות ראשית, ד"ר לילך שמע דידי; אחות אחראית היחידה לדיאליזה, מרינה בוברובסקי, ואחות אחראית יולדות א', אתי פרץ.

בסקטור מנהל ומשק קיבלו אותות הוקרה: ללי צרפתי, מזכירה בכירה מחלקת משק; היועצת המשפטית עו"ד באדרה חורי-חוריה; עוזרת בכירה למנהל המרכז הרפואי, מיטל אשור, ומנהל מחלקת התחבורה, יהודה שלום.

מטעם תאגיד הבריאות קיבלו אותות הוקרה: אורלי יקיר, מרכזת תחום סטטיסטיקה; תומר ביטון, מתכנת מחשבים, ומרק ליפשיץ, טכנאי מערכות מידע.

צוות "מגן חיים", צוות שיפור טריאז' (מלר"ד) וצוות בית המרקחת קיבלו אותות הוקרה על מצוינות צוותית.

ד"ר דמיטרי בודמן, רופא בכיר במחלקה פנימית א', קיבל את פרס ראש חטיבת מרכזים רפואיים במשרד הבריאות.

מנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום, סיכם את הישגי השנה החולפת, שכללו בין השאר רכישת רובוט כירורגי, מתן רישיון נוסף למכשיר CT והחלפת מכשירים ישנים, הקמת תוכנית חדשנות והצלחה במבדק הרישוי. לסיום בירך את העובדים המצטיינים ואיחל לכלל עובדי המרכז הרפואי ובני משפחותיהם שנה טובה ומוצלחת.

לאחר מכן עלו העובדים והצוותים המצטיינים לבמה וקיבלו את אותות ההוקרה מידי פרופ' ברהום. הטקס הונחה ע"י מנהלת משאבי אנוש, גלית טמיר.

בסיום נערכה הרצאתו של המזרחן ד"ר אדי כהן, בנושא הסיכסוך הימי בין ישראל ולבנון.

מנימוקי הוועדה על הזוכות והזוכים:

ד"ר דמיטרי בורמן (פרס ראש החטיבה): "עם פרוץ מגפת הקורונה, נרתם לעבודה במחלקת כתר טיפול נמרץ, שם עבד כרופא בכיר במשך שנתיים. בתקופה זו גילה מסירות חסרת תקדים, קשב, אמפטיה וחמלה למטופלים ולבני משפחותיהם. כמו כן, באותה תקופה לימד מתמחים וסטאז'רים, תוך שהוא מהווה דוגמה ומופת להתנהלות של רופא בכיר".

ד"ר שאדי ג'השאן: "מנהל היחידה לצנתורי מוח. מאז שהקים את היחידה, משמש כונן 30 יום בחודש בקביעות ונותן מענה לבתי חולים נוספים בצפון. נחשב למקצועי מאוד בתחומו ומבצע כמות צנתורים גבוהה ביותר (כ-600 בשנה האחרונה). עובד בשיתוף פעולה עם מנהלי המחלקות הרלוונטיים, וכל זאת תוך קידום המרכז הרפואי".

פרופ' סאמר סרוג'י: "מנהל המרכז לניתוחי פנים, לסתות ורפואת הפה והשיניים. לאורך השנים פיתח את המחלקה לתחומים שונים של התמחויות, וזאת עקב מקצועיותו, נחישותו ומוטיבציה גבוהה. פיתח את מדפסת תלת המימד בביה"ח והפך אותה למובילה בארץ. עוסק רבות בתחום המחקר, וכמו כן בתחום החדשנות. משמש מרכז ומפתח נושא החדשנות בפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בר-אילן בגליל והינו הרופא הראשון בביה"ח שעסק בתחום זה".

ד"ר (Phd) לילך שמע דידי: "סגנית מנהלת הסיעוד. מובילה תחומי רוחב משמעותיים וחשובים בביה"ח, כגון תחום איכות, מניעת זיהומים ומערכות מידע. השנה הובילה, בכלל הסקטורים והתחומים, את בקרת הרישוי, שהסתיימה בהצלחה רבה. כחלק מתפקידיה הרבים קידמה את פרויקט החוסן הצוותי, שכלל סקר רחב בנושא וקביעת תוכנית עבודה שנתית לכלל הצוות הסיעודי. סייעה רבות בפיתוח, קידום והטמעת תוכניות העבודה המחלקתיות ברבדים שונים".

מרינה בוברובסקי: "אחות אחראית מחלקת דיאליזה. מנהלת את הצוות הסיעודי והפרא-רפואי, תוך דאגה לביצוע תהליכים מדויקים ויחס הוגן כלפי כל אנשי הצוות. בתחום המחקר מתבצעים מחקרים רבים המוצגים בכנסים בארץ ובחו"ל. בזכותה מתבצע ניהול המחלקה בצורה יעילה ומדויקת, למרות המורכבות הלוגיסטית. בנתה תהליכי ייעול מרשימים שמבטיחים את איכות הטיפול ושביעות רצון גבוהה מצד מטופלי המחלקה".

אתי פרץ: "אחות אחראית יולדות א' ומרכזת תחום יועצות הנקה בביה"ח. מנהלת את הצוות שבתחום אחריותה במקצועיות, תוך מתן דגש על איכות ובטיחות הטיפול. במהלך מגפת הקורונה פתחה יחידת קורונה במחלקתה, שכללה מטופלות מכל אגף נשים ויולדות. ניהלה צוות רבגוני מכל האגף למתן טיפול איכותי, מקצועי ואנושי עבור המטופלות ומשפחותיהן. יוזמת תוכניות והדרכה לצוותים בתחום ההנקה לקידום ידע ומיומנויות לעשייה בתחום, ואף ריכזה תוכנית העשרה לצוותים באגף, שהתקבלה לגמול השתלמות".

ליזה כהן: "סגנית אח אחראי מחלקת התעוררות. במשך שנים שימשה ממלאת מקום אח אחראי, למרות שלא תוגמלה על כך בפועל. ניהלה וקידמה פרויקטים מחלקתיים שתרמו לשיפור תהליכי עבודה במחלקה. סייעה בהכנה ובהטמעת פרוטוקולי טיפול מחלקתיים, כמו גם בהכנת חוברת לקליטת עובדים חדשים, וכמו כן משמשת נאמנת בטיחות, ושותפה בפרויקט בקרת עמיתים מטעם משרד הבריאות".

סופיה אהרון עזר: "אחראית על הכביסה במחלקת אספקה סטרילית. נושאת באחריות כוללת על כל פעילות המערך בהיעדרה של האחות האחראית, וממונה על הפעילות השוטפת של כלל האתרים בשוטף. כראש צוות הרכבת ערכות כתיבה, היא ממונה על רצפת הייצור, תוך קביעת סדר עדיפות לביצוע הרכבת הערכות. בנוסף להגדרת תפקידה, היא גם אחראית על יישום הנהלים והתקנות כפי שמעודכנים מעת לעת ע"י הממונה, ומפקחת אחר יישומם ע"י עובדי הצוות. כמו כן היא מדריכה עובדים חדשים, מציעה רעיונות המסייעים בפתרון בעיות, תורמת לאיכות העבודה של הצוות, תוך גיבושו וליכודו, ומשמשת מנהיגה חיובית".

עו"ד באדרה חורי-חוריה: "היועצת המשפטית. משמשת יד ימינו של מנהל ביה"ח, פרופ' מסעד ברהום, בכל תחומי המשפט, לרבות ייעוץ בסוגיות כלל מערכתיות. מבצעת כמה תפקידים בו זמנית ונושאת בעומסים של מספר משרות בבתי חולים אחרים. בשל מקצועיותה רבת השנים בשירות המדינה, מהווה כתובת מקצועית ליועצים משפטיים רבים במערכת הבריאות. לפני כשנתיים נעתרה לבקשת פרופ' ברהום וקיבלה על עצמה את הניהול האדמניסטרטיבי בפועל, עד בחירתו של משה מיוחס לתפקיד".

מיטל אשור: "עוזרת בכירה למנהל המרכז הרפואי. משמשת יד ימינו של פרופ' ברהום ומבצעת תפקידה ביד רמה ובמקצועיות רבה, תוך מציאת פתרונות יצירתיים לבעיות השונות המתעוררות בלשכה, הודות ליכולותיה להתמודד עם אתגרים ולפתור בעיות. ניחנה ביחסי אנוש מעולים המאפשרים לה ליצור קשרים עם כלל העובדים בביה"ח ומחוצה לו. בנועם אישיותה ומקצועיותה מצליחה להשפיע ולהוביל נושאים רבים בלשכת המנהל".

יהודה שלום: "אחראי מחלקת התחבורה. עשייתו מבטאת מסירות חריגה, חתירה למצוינות וניהול מדוקדק שאינו פוסח על שום פרט, תוך מתן שירות מעולה לכלל המחלקה, יחד עם יחס אישי ואוהד לכל הסובבים אותו. יכולותיו הניהוליות, צניעותו, מקצועיותו ודרך התנהלותו, הפכו לשם דבר במערכת הבריאות בכלל ובמרכזים הרפואיים הממשלתיים בפרט".

ללי צרפתי: "מזכירה בכירה במחלקת המשק. תפקידה המורכב מצריך עבודה תחת עומסים ולחצים לא פשוטים במהלך כל שעות העבודה, יחד עם מתן מענה טלפוני מעבר לשעות העבודה. בין עבודות המשרד והפעלת מוקד המשק, היא אחראית על סידור העבודה של עובדי המחלקה, נושא מאתגר ביותר בשל מחסור בכוח אדם – דבר המאלץ אותה לפעול ביצירתיות כל פעם מחדש לשם מתן פתרונות. בנוסף, ללי אחראית על תיאום ומעקב של הדרכות עובדים".

אורלי יקיר: "מרכזת תחום סטטיסטיקה. מעניקה שירות ניתוח סטטיסטי לכלל החוקרים בביה"ח וכן לכל עבודות האיכות והבטיחות. מייעצת לחוקרים וזמינה מעבר לשעות העבודה. קשובה לצרכי השטח בתחום המחקר, מעירה ומאירה נושאים לשיפור. נאמנה ומחויבת לתפקידה, שומרת על כללי האתיקה המחקרית ותורמת הרבה מעבר להגדרות תפקידה".

תומר ביטון: "אחראי תהליכי פיתוח יישומים באגף מערכות מידע. במסגרת תפקידו מבצע איפיון מול המשתמשים למערכות נדרשות, החל מכתיבת איפיון מקצועי, פיתוח מערכת, ביצוע בדיקות קבלה והטמעה, ועד לכתיבת מדריך למשתמש. לומד ומתפתח כל העת בטכנולוגיות חדשות. בעל חשיבה עצמאית, יוזמה ומעוף, ובעל זמינות גבוהה וסבלנות רבה. מסור מאוד ופועל מתוך תחושת שליחות".

מרק ליפשיץ: "אחראי על איפיון וכתיבת תוכניות לפיתוח דוחות ושליפת נתונים. עובד מסור, לויאלי, נגיש ומאיר פנים. זוכה להערכה רבה מאנשי המקצוע עימם הוא נמצא בקשר בבתי החולים השונים ובחטיבת בתי החולים. יש בו שילוב של מקצועיות יוצאת דופן וידע נדיר של תהליכים קליניים, במקביל להכרה לעומק של מבנה בסיס הנתונים. מבצע עבודתו בשקט ובענווה, בסבלנות ובנועם הליכות. מהווה נכס לארגון, מוביל את התחום ומשפר כל העת את ביצועיו ויכולותיו. תורם רבות בעזרת שליפת הנתונים המקצועית לרופאים ומחקרים רבים. שותף פעיל ומוביל בדיווח מדדי האיכות הלאומיים, מלווה ואף מדריך את אנשי החטיבה העוסקים בפיתוח".

צוות שיפור טריאז' (מלר"ד – סיעוד): "חברי הצוות: עינת מאיר, חנא נידאל, מוסטפא לואי, אינה רזניק, ילנה שמולביץ וריטה מיכאלי. הצוות הוקם כדי לבדוק כיצד ניתן לשפר את איכות הטריאז' הנעשית במלר"ד, כדי לקצר זמן מגע עם המטופל ולמנוע טעויות, הן בדרגת הטריאז' והן במיקום המטופל. הצוות ביצע מיפוי של המצב הקיים, סייר בבי"ח נוסף ואסף מידע, הגיש הצעות שיפור ועידכן את הנוהל הקיים. בעקבות ההמלצות הוגדל הטריאז' מבחינת העמדה הפיזית, השתנו קריטריונים בקבלת חולה בטריאז' ונוסף איש צוות פרא-רפואי".

צוות בית מרקחת: "בחודשים האחרונים עבר בית המרקחת תהליכים ושינויים משמעותיים. כל ההזמנות מבוצעות בצורה ממוחשבת, הן בבית המרקחת והן במחלקות. ההזמנות מהמחלקות מתבצעות על בסיס דוחות שפותחו לאחרונה. לכל מחלקה מונה רוקח, שמיקסם את שיתוף הפעולה המקצועי בין בית המרקחת למחלקות. חידוש מערך המחקרים הקליניים בבית המרקחת איפשר את הגדלת היקף המחקרים. שינויים אלו ועוד ממחישים את שיתוף הפעולה ההדוק והמצוין מצד כל הצוות, מה שהביא את בית המרקחת להיות מוביל בין בתי המרקחת הממשלתיים".

צוות "מגן חיים": "הוקם במטרה להילחם בזיהומים בביה"ח ולהביא להפחתתם. הצוות נותן מענה לקריאות ניקיון וחיטוי סביבת מטופל המשתחרר ממחלקות המיקוד וחיטוי חדרים עם חיידקים עמידים וקורונה. בנוסף מבצע הצוות פרויקט שבועי של ניקיון וחיטוי מחלקות עפ"י תוכנית עבודה מסודרת. בעקבות התפרצות הקורונה בישראל, החל הצוות לפעול 24/7 במשמרות. חברי הצוות הם עובדים מקצועיים, מסורים, איכפתיים, ממושמעים ומתמידים, המבצעים את עבודתם בשעות לא שגרתיות. למרות שמדובר בעבודה פיזית תחת לחץ, הם עומדים במשימה בצורה מוצלחת, תוך הקפדה על עבודה עפ"י הנהלים וההוראות, ובצורה המקצועית ביותר".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות