fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הותר לפרסום: פוענח רצח תושב עכו בחודש שעבר ברחוב משה שפירא

בתום חקירה, עצרה המשטרה שלושה נערים בני 17 החשודים ברצח או במעורבות בו. הבוקר הוגשו כתבי אישום נגד שניים מהם. חשוד שלישי שוחרר בתנאים מגבילים
צילום: shutterstock
מעצר חשוד | צילום: shutterstock

הותר לפרסום: המשטרה פענחה את תיק הרצח שאירע בעכו ב-5 באוקטובר, כאשר תושב העיר, בן 23, נדקר למוות ברחוב חיים משה שפירא על ידי מספר חשודים שנמלטו מהמקום.

חקירת הרצח הוטלה על חוקרי היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל"פ) במרחב, שניהלו חקירה מורכבת, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגיים שונים, איסוף ממצאים מהזירה על ידי יחידת הזיהוי הפלילי וחקירת מספר חשודים. כל אלה הביאו לפענוח הרצח ולמעצרם של שלושה תושבי העיר, קטינים בגילאי 17, בחשד לביצוע הרצח או במעורבות בו. הרקע: סכסוך אישי שפרץ בין המנוח לבין אחד החשודים.

עו"ד תומר נווה | צילום: יח"צ
עו"ד תומר נווה | צילום: יח"צ

הבוקר, שני, הגישה פרקליטות מחוז חיפה לבית המשפט המחוזי בחיפה ובית משפט השלום בעכו כתבי אישום נגד שניים מהחשודים. לאחד מיוחסת עבירת הרצח, ואילו לשני מיוחסות עבירות של השמדת ראיה, שיבוש הליכי משפט וסיוע לאחר מעשה. פרקליטו, עו"ד תומר נווה, מסר: "בכל הארכות המעצר ייחסו ללקוח שלי את עבירת הרצח, כמבצע, כמי שהביא את כלי הרצח, כמי שהיה הרוח החיה מאחורי הרצח. כתב האישום שהוגש נגדו היום מייחס לו רק את העבירות הנלוות ולא את העבירה העיקרית".

החשוד השלישי במעורבות באירוע שוחרר בתנאים מגבילים וממתין להחלטת הפרקליטות בעניינו.

האזינו: מפקד יל"פ מרחב אשר, רפ"ק דוד קלי על אירוע הרצח עכו

 

 

הישארו מעודכנים בפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות