fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הותר לפרסום: דולב חיים מלכה משלומי נפל בקרב בעזה

המועצה המקומית שלומי מודיעה הערב (שבת) בצער רב על נפילתו של דולב מלכה ז"ל. ראש מועצת שלומי גבי נעמן: " אין מילים לנחמה. נותר לנו רק לחבק את ההורים והמשפחה היקרה". 
דולב חיים מלכה ז"ל, מהישוב שלומי נפל בקרב | צילום: באדיבות המשפחה

הותר לפרסום: סמל דולב חיים מלכה, בן 19, משלומי, לוחם בגדוד 450 (הכשרת מפקדי כיתות) של חטיבת ביסל״ח, שירת כלוחם בגדוד ׳נחשון׳ (90), חטיבת כפיר, נפל אתמול (שישי) בקרב בדרום רצועת עזה.

דולב למד בבית חינוך תיכון גליל מערבי במגמה המדעית-טכנולוגית. התנדב במד"א, אהב לשחק כדורגל, אוהד מושבע של מכבי ת"א, לב גדול, אוהב אדם.

המועצה המקומית שלומי: "דולב בן היישוב בנם של אבי וסיון מלכה היקרים, דולב נפל אתמול במלחמה בעזה, השם יקום דמו."

ראש המועצה, שלומי גבי נעמן: "אין מילים לנחמה, נותר לנו רק לחבק את ההורים והמשפחה היקרה שאיבדה את בנם היקר הגיבור במלחמה על קיומנו. המלחמה המוצדקת ביותר, יותר מאי פעם! היו חזקים. החיילים הצעירים הללו כולם גיבורים וכאיש אחד יצאו למלחמה עד לניצחון מוחלט כי אין לנו ארץ אחרת. יהי זכרו של דולב ברוך ונצור בליבנו לעד אמן. קהילת שלומי כולה מחבקת את המשפחה האבלה ותמשיך ללוותה".

המועצה האזורית מטה אשר פרסמה גם היא על נפילתו של דולב חיים. "אנו מרכינים ראש ובוכים ביחד עם סיוון מלכה עובדת המועצה שלנו וכל בני משפחתה על נפילת בנה."

ראש המועצה, משה דוידוביץ': "סיווני שלנו, הלב דואב ושותת דם. כשהתבשרתי על נפילתו בעזה של דולב בנך האהוב שכל כך דאגת לו מיאנתי להאמין! אין מילים שיכולות לתאר את הכאב שפילח את ליבי כשנסעתי לביתך. אני וכל עובדות ועובדי המועצה מחבקים ונעטוף אותך את אבי ואת הילדים המקסימים . יהי זיכרו של דולב מבורך."

מועד הלווייתו: מחר (ראשון 3.3.24) בשעה 11:30.

יהי זכרו ברוך.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות