fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשורה לתושבי הגליל המערבי: פרויקט הרחבת כביש 70 לדו מסלולי מכליל ועד הכניסה לקיבוץ כברי – אושר!

משה דוידוביץ, ראש המועצה האזורית מטה אשר: "לאחר שנים של לחץ אינטנסיבי מצדי ומצד גורמים במועצה אזורית מטה אשר, שמחתי לקבל את הבשורה כי אושר לביצוע פרויקט של הרחבת כביש 70. כולי תקווה כי סלילת הכביש שכה חיכינו לו תביא קץ לתאונות רבות וקיפוח חיים שהתרחשו בכביש הדמים הזה."
תוכנית פרויקט הרחבת כביש 70 לדו מסלולי מכליל ועד הכניסה לקיבוץ כברי | באדיבות דוברות מטה אשר

בשורה משמחת; אושר פרויקט של הרחבת כביש 70 לדו מסלולי שני נתיבים לכל כוון בקטע כליל – כברי ועד צומת הכניסה לקיבוץ כברי כצומת מרומזר.

משה דוידוביץ, ראש המועצה האזורית מטה אשר שיתף: "לאחר שנים של לחץ אינטנסיבי מצדי ומצד גורמים במועצה אזורית מטה אשר שמחתי עד מאד לקבל הבוקר את הבשורה כי אושר לביצוע פרויקט של הרחבת כביש 70 לדו מסלולי שני נתיבים לכל כוון בקטע כליל – כברי ועד צומת הכניסה לקיבוץ כברי כצומת מרומזר. כולי תקווה כי סלילת הכביש שכה חיכינו לו תביא קץ לתאונות רבות וקיפוח חיים שהתרחשו בכביש הדמים הזה. הרחבת המסלולים בקטע הכביש החשוב כל כך העובר בצומת שייח דנון, נתיב השיירה, כליל וקיבוץ כברי היא בשורה שחיכינו לה הרבה זמן והדירה שינה מעיני".

משה דוידוביץ, ראש המועצה האזורית מטה אשר | צילום: דוברות מטה אשר

נזכיר כי בשורה זו של אישור סלילת הנתיבים מצטרפת לעבודות שכבר בוצעו בשנה האחרונה בכביש 70 במקטע עד צומת שיח דנון. כבר ב-2019 ניתנה הנחיה לקידום תכנון סטטוטורי ותנועתי לשיפורי בטיחות לכל המקטע, אשר הוכר כ"מוקד סיכון בטיחותי" ע"י משרד התחבורה. באוגוסט בשנה האחרונה נהרגה הגר איתן, תושבת חניתה שלימדה בבית הספר "סולם צור", בתאונה קטלנית ביציאה ממושב נתיב השיירה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות