fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בן 70 ביצע עבירת מין בילדה בת 10

בית משפט השלום גזר עונש של עבודות שירות על תושב הגליל המערבי שהורשע בביצוע עבירת מין בבת של חבריו
מעשים מגונים בקטינה | צילום: pexels-rodnae-productions
מעשים מגונים בקטינה | צילום: pexels-rodnae-productions

תשעה חודשי מאסר שירוצו בעבודות שירות נגזרו בבית משפט השלום בכפר סבא על תושב הצפון, 70, שהורשע על הודאתו בביצוע עבירת מין בילדה בת עשר, בתם של חבריו, אצלם נהג ללון מדי פעם.

על פי גזר הדין, הנאשם שמתגורר באחד הישובים בצפון, נהג ללון מדי פעם אצל חבריו באור השרון. באחת הפעמים בהם לן אצל חבריו, נכנס לחדר שבו ישנה בתם בת העשר. על פי גזר הדין, הוא התיישב על מיטתה נגע בחזה שלה מעל בגדיה במשך כמה דקות. "הקטינה קפאה במיטה. לאחר מספר דקות הפסיק הנאשם את מעשיהו ועזב את החדר"  כתב השופט אביב שרון.

הנאשם, נעדר עבר פלילי, הופנה לתסקיר מטעם שירות המבחן ולטיפול נגד אלימות מינית שלאחריו העריך שירות המבחן את רמת המסוכנות המינית של הנאשם כנמוכה. בפנייתה לבית המשפט כתבה אימה של הקטינה כי מאז המקרה הקטינה סובלת משינויים התנהגותיים קיצוניים שמתבטאים בחרדות, רגרסיה ופחד. עוד ציינה האימא כי היא חוששת שהמעשה המיני שביצע הנאשם ישפיע על עתידה והתפתחותה החברתית והמינית.

"קשה להלום כיצד הנאשם ראה בקטינה כה רכה בשנים אובייקט מיני" כתב השופט בגזר הדין והוסיף "ההשפעה של ביצוע העבירה על ידי הנאשם על הקטינה היא לא פחות מהרסנית". גזר הדין ניתן בהסדר ולפיו ירצה הנאשם, שכבר היה במעצר במשך חודש וחצי, עוד תשעה חודשי מעצר שירוצו בעבודות שירות. כמו כן ישלם הנאשם לקטינה באמצעות הוריה פיצויים בסך 25 אלף שקלים.

עו"ד אורי בן אשר, בא כוחה של הנפגעת, מציין כי מדובר במקרה קשה. "קיבלנו לידינו את גזר הדין, אנחנו לומדים אותו ושוקלים את צעדנו להמשך".

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות