fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית המשפט שיחרר ממעצר את רפעת אסדי זמר החתונות הידוע במגזר הערבי, שנעצר ע"י המשטרה

"ענק הזמרים" הלא הוא רפעת אסדי זמר החתונות הידוע במגזר הערבי, נעצר ע"י משטרת ישראל לאחר שהפר את תנאי שחרורו, הובא לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו, אולם בית המשפט סרב להאריך המעצר וביטל את המגבלות שהטילה עליו המשטרה.
רפעת אסדי | צילום: פרטי
רפעת אסדי | צילום: פרטי

הזמר רפעת אסדי המכונה "ענק הזמרים" שהופיע ב- 11/09 באירוע טרום חתונה בכפר נחף והרקיד את האורחים ללא שמירה על ריחוק חברתי ועטיית מסכה, עוכב על ידי שוטרי משטרת ישראל יחד עם אביו של החתן לחקירה בתחנת המשטרה. השניים שוחררו בתנאים מגבילים, כאשר הזמר אל אסדי ישהה במעצר בית ויורחק מחתונות למשך 14 ימים.

 

צילום: חשבון האינסטגרם של רפעת אסדי

בעקבות מידע על הערכות לקראת החתונה שהיתה אמורה אמורה להתקיים במוצ"ש (12/9) בערב, בהשתתפות מאות אנשים בכפר נחף, עוכבו לחקירה אבי החתן ורפעת אסדי זמר האירוע תושב דיר אל אסד, שהרקיד שלשום ב-11/9 עשרות אורחים, כשהם ללא מסכה במסיבה מקדימה לאירוע החתונה וקרא לראש הממשלה בנימין נתניהו:

"אבו יאיר, תרצה או לא תרצה, החתונה תתקיים"

בתום החקירה שוחררו השניים בתנאים מגבילים, כאשר בנוסף לקנסות שניתנו להם, הזמר הורחק לתקופה של 14 ימים מחתונות וישהה במעצר בית 5 ימים.

שעות בודדות לאחר ששוחרר למעצר בית והורחק מחתונות, נעצר הזמר על ידי שוטרי משטרת ישראל, לאחר שבביקור שביצעו בביתו, התגלה שאסדי אינו שוהה בביתו ומפר את תנאי השחרור.

השוטרים פעלו במהירות לאיתור הזמר ולמעצרו בתחנת המשטרה לחקירה, כאשר הבוקר הובא לבית משפט השלום בעכו, לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

בית המשפט סרב לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו, שחרר את הזמר מהמעצר, ביטל את מעצר הבית שלו ואפשר לו להשתתף בחתונות, בתנאי שלא יפר את הנחיות משרד הבריאות.

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:🥳

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל – לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות