fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלוף פיקוד העורף רפי מילוא הגיע לחמ"ל המועצה האזורית מטה אשר

אלוף פיקוד העורף, רפי מילוא הגיע לפגישת עבודה בחמ"ל המועצה האזורית מטה אשר ונפגש עם ראש המועצה משה דוידוביץ והנהלת המועצה.
אלוף פיקוד העורף, רפי מילוא במטה אשר | צילום: דוברות מטה אשר

אלוף פיקוד העורף, רפי מילוא הגיע לפגישת עבודה בחמ"ל המועצה האזורית מטה אשר, שם התקיימה פגישת עבודה ושיחה ביחד עם ראשי המכלולים והנהלת המועצה על כל הנושאים והאתגרים שיש לטפל בהם כעת במצב הנוכחי הן מול ישובי קו העימות המפונים, הן מול התושבים המפונים, צווי ה-8 לבני המקום, ותפיסת הבטחון וסוגיות החיים היומיומיות בישובי העורף כעת.

אלוף פיקוד העורף, רפי מילוא במטה אשר | צילום: דוברות מטה אשר

משה דוידוביץ, ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות: "אני שמח על הפגישה היום עם אלוף פיקוד העורף ועל שיתוף הפעולה והשיח המשמעותי. בפגישה חידדתי כי צריך לייצר לעורף אלטרנטיבות לאורך כל זמן הלא נודע הזה. צריך לחשוב מחוץ לקופסא – חשיבה יצירתית על איך מבצעים בתוכנו רה ארגון של סבבים אל מול כיתות הכוננות שכבר שחוקים. מצבם של המפונים הן הפיזי והן הנפשי, עלינו להסתכל קדימה ולשים יעדים ולוחות זמנים לכל הטיפול בעורף כולל קירוב האוכלוסיה שלנו אל טווח שטחי המועצה ולספק פתרונות מיגון וממ"נים (מרחבים מיגוניים מוסדיים), כדי שנוכל להפעיל את מוסדות הלימוד הקיימים. התושבים שלנו מסתכלים שמאלה ימינה ושואלים אותנו: מה יקרה איתנו? תנו לנו וודאות!"

אלוף פיקוד העורף, רפי מילוא במטה אשר | צילום: דוברות מטה אשר

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות