fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי חודש מהתאונה הקטלנית ביערה בה נהרגה הקצינה עמית איטח ז"ל. החשוד הסגיר את עצמו לידי המשטרה

תאונה קטלנית התרחשה בכביש 899 סמוך למושב יערה בה נהרגה קצינה בצה"ל, עמית איטח ז"ל, בת ה-21 ושניים נוספים נפצעו באורח קשה, החשוד נמלט מזירת התאונה ושלח את אחיו שהתחזה כמי שנהג ברכב - פרקליטות מחוז חיפה הגישה הבוקר הצהרת תובע נגד החשוד.
תאונת הדרכים הקטלנית בה נהרגה עמית איטח ז"ל | צילום: דוברות המשטרה

תאונת דרכים קטלנית התרחשה ב-6 בפברואר 2022, בין 2 כלי רכב פרטיים, כתוצאה מכך נהרגה קצינה בצבא, עמית איטח ז"ל, בת 21, תושבת היישוב אדמית. נהג הרכב שבו נסעה עמית והנוסע לצידו, תושבי קיבוץ איילון (22) נפצעו באורח אנוש ובאורח קשה (עפ"י גורמי רפואה).

נהג הרכב הפוגע, תושב נהריה בשנות ה- 30 לחייו, שנפצע באורח קל, עזב את מקום התאונה מבלי שהגיש סיוע לפצועים.

זמן קצר לאחר עזיבתו של הנהג הפוגע מזירת התאונה, הגיע אחיו של נהג הרכב למרכז הרפואי לגליל בנהריה, והציג את עצמו בבית החולים כמי שנהג ברכב שהיה מעורב בתאונה. בוחני התנועה של מרחב אשר, אשר נכחו בבית החולים עצרו את האח לחקירה ביחידת הבוחנים של משטרת עכו.

בתוך כך, מיד עם התפתחות החקירה, ביצוע פעולות חקירה ראשוניות ובהתאם לממצאים בזירת האירוע, הבינו החוקרים כי מי שנהג ברכב הינו אחיו של העצור שנמצא בידם והחלו בפעולות חקירה לאיתורו של הנהג החשוד שנהג ברכב.

בחלוף חודש מיום התאונה, החשוד הסגיר את עצמו לידי המשטרה.

בשל מורכבות החקירה ומאפייניה, החליט מפקד מרחב אשר תת ניצב שאול צמח, לשלב בחקירה את היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב אשר בשת"פ בוחני התנועה.

וכך, בתום חקירה מורכבת ומאומצת שכללה גבייה של עשרות עדויות, סריקת צילומי אבטחה, איסוף ממצאים פורנזיים ושימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, והארכת מעצרו של החשוד מעת לעת, הגישה הבוקר פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע נגד החשוד כאשר בימים הקרובים יוגשו נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

מזירת האירוע בפברואר 2022 בצומת יערה | צילום: דוברות מד"א

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות