fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חברי סיעת "כחול לבן" בכרמיאל: הצפון מופקר. כחול לבן תשים את הצפון במרכז

חברי סיעת כחול לבן סיירו בעיר כרמיאל, נפגשו עם משה קונינסקי והמשיכו לפארק ההיי-טק בר לב
משה אלפנדרי,בועז טופורובסק, ירון מישורי, ניסנקורן,יואל רזבוזוב,טניה מזרסקי,משה קונינסקי,אלעזר שטרן,עדיר מריח קרין אלהרר

חברי סיעת "כחול לבן" בכרמיאל: נתניהו דואג לנתניהו והצפון מופקר. כחול לבן תשים את הצפון במרכז

חברי סיעת כחול לבן סיירו אתמול בעיר כרמיאל, נפגשו עם ראש העיר משה קונינסקי והגיעו לפארק ההיי-טק בר לב.

רם לוינסון מנכ"ל פארק בר לב: "מטרתנו העיקרית היא לשנות את פני האזור באמצעות יצירת אלפי מקומות עבודה למהנדסים אצלנו בפארק, להביא אליו מגוון רחב יותר של משרות הייטק קרובות לבית, לתרום לפיתוח האקו-סיסטם של האזור, ולהרחיב את מעגל הייטק הצפוני בעתיד״. לוינסון הוסיף: "אנו מוקירים כל התעניינות מצד נבחרי ציבור לקיום מטרה חשובה זו. הפארק בשלבי אכלוס מתקדמים ואנו מצפים לכניסת חברות נוספות בעתיד הקרוב".

קדם לכך ביקור של חברי הסיעה בלשכת ראש עיריית כרמיאל, שם אמר משה קונינסקי: "אני מברך את חברי הכנסת של מפלגת כחול לבן על ביקורם בכרמיאל וביניהם חברי הקרובים יואל רוזבוזוב, מאיר כהן ואלעזר שטרן איתם יש לי הכרות ארוכת שנים. כראש העיר כרמיאל מתפקידי להיות בקשר עם כל גורם ממשלתי או לאומי על מנת לייצג את כרמיאל נאמנה ולטפל באתגרים איתם אנו מתמודדים כמו תעסוקה, כלכלה, רווחה, חינוך ועוד". קונינסקי העלה שוב את נושא התעסוקה והבאת תעשייה חכמה והייטק לכרמיאל כמנגנון להשארת הצעירים בעיר וחיזוק הכלכלה בגליל.

מ"מ ראש עיריית כרמיאל טניה מזרסקי, מפעיליה המרכזיים של כחול לבן, טרם בחירתה לתפקיד (יש עתיד) אמרה: "כרמיאל מזמן הפכה לעיר מרכזית באזור, הן במגוון השירותים של מוסדות ציבור הנמצאים בעיר, כמו גם תעסוקה ובילוי. אנחנו חייבים לעצור הגירה שלילית. יש צורך בתמיכת הממשלה, בייצור מגוון מקומות תעסוקה איכותיים, באמצעות מתן הטבות ותנאים לחברות גדולות, ומתן מענקים לצעירים ברכישת דירות".

אבי ניסנקורן ומשה קונינסקי

ח״כ בועז טופורובסקי: "הביקור בכרמיאל והסיור בפארק ההייטק בר-לב חידד את ההבנה כי על הממשלה מוטלת האחריות לעידוד והקמת עוד מקומות תעסוקה וזאת לצד הגברת התחבורה הציבורית, ככלים לחיזוק האוכלוסייה ומזעור ההגירה השלילית. רק מנהיגות בעלת חזון וקדמה תפעל לצמצום הפערים בין הפריפריה למרכז".

ח״כ אבי ניסנקורן: "ניתן להביא מקורות תעסוקה מגוונים לכרמיאל, כולל תעשיית הייטק ענפה. כרמיאל יכולה להוות אבן שואבת של תעסוקה לתושבי האזור כולו. כחול לבן תפעל ליישום העקרונות הללו, לפיתוח אזור הצפון בכלל וכרמיאל בפרט".

סיכמה בטעם, ח"כ קארין אלהרר: "כמו עם המעונות, כמו עם חיסול החמאס, גם כשזה מגיע לפיתוח כלכלי של הצפון – נתניהו דואג לנתניהו וההבטחות נשארות על הנייר. פגשנו היום תושבים מאוכזבים שציפו שראש הממשלה יקיים את הבטחותיו להשקיע בצפון כדי שלא יישארו מאחור, אבל לכולם כבר ברור- הגיע הזמן לממשלה שבאמת דואגת לצפון ולא רק מפזרת סיסמאות".

בסיור השתתפו גם חברי הכנסת מאיר כהן, אלעזר שטרן, עדיר מריח ויואל רזבוזוב.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות