fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התאומים ממן: משחררים חלומות וסינגל ראשון

הם קיוו לזכות במירוץ למיליון כדי להגשים את החלומות הכי גדולים שלהם, אך הגיעו רק למקום השלישי . עכשיו הם משחררים סינגל מקורי ראשון ומקווים לכבוש את המצעדים
האחים ממן בדרך למיליון. צילום: עדי אורני

לא יכולנו להתעלם מתוצאות הפרק האחרון של תוכנית הריאליטי "המרוץ למיליון", כשהתאומים ממן, ילידי מעלות, סיימו את התחרות במקום השלישי. כולנו החזקנו להם אצבעות, ממש רצינו שהם יהיו אלה שיזכו במיליון הנכסף, ולו רק כדי שיגשימו את החלומות הכל-כך אנושיים שלהם.

שני נושאים פתוחים בחייהם ביקשו השניים להגשים: יצחק ביקש להביא ילד וחביב ממש רצה לקנות להוריו את הבית בו הם גרים במעלות. זה היה קשה מדי לראות את החלומות שלהם מתרחקים בעודם מתרחקים בעצמם מנקודת הסיום של המשחק.

זו לא הפעם הראשונה שהם מופיעים על דפי העיתון שלנו, אך הפעם זה הרבה יותר עמוק. חביב ויצחק ממן כבר לא רק התאומים ששרו יחד בתוכנית הריאליטי "אייל גולן קורא לך", אלא התאומים, היום בני 30,  שעסקו כל חייהם במוזיקה, כולל כסולנים בלהקת "צעירי מעלות" כשלקראת השנה החדשה, שיחררו את הסינגל הראשון שלהם: "מי אני", כשהמילים של גל שריג לא משאירים מקום לספק, שאצל הממנים הכל מגיע מהלב ומהאמונה : "בתוך מסע פוחד לשכוח / אוסף מילים מעט נזהר / ולפעמים רוצה לברוח / כשלא מבין את הנסתר".

על הסינגל החדש הם מספרים בהתרגשות: "הסינגל החדש, מדבר על כל אדם אל מול האמונה שלו, על אהבת חינם, והוא מתאים ממש לתקופה הנוכחית, של תחילת השנה החדשה והחגים". בתוך כך, חלפו כבר לא מעט ימים מאז הגמר, בהם רואים אותם כמעט בכל מקום.

"המירוץ למיליון תמיד היה חלום בשבילנו". נזכר חביב "את המשחק שיחקנו בכל הכוח. היינו חזקים מנטלית ופיזית. מראש ידענו שהגענו ליהנות, אבל גם להילחם עד הסוף. שנינו מאמינים מאוד. רוחניים, מחוברים לדת. יצחק מניח תפילין ושנינו מתפללים. ובכלל, אנחנו באים מבית מסורתי, כך שיש לנו את החיבור והביחד בכל שלב. גם בשלב הגמר, בו הגענו למקום השלישי, האמנו עד הרגע האחרון שזה אפשרי". ויצחק מוסיף: "זו היתה חוויה מדהימה. למדנו אחד על השני המון דברים, ובכיף גדול. זה רק ספורט ונהנו מאוד מהמשחק. למדנו ששמחה עוברת דרך המסך וזה מרגש. אמרו לנו שהצחוק שלנו מרפא מחלות. אז מי צריך יותר מזה?"

בינתיים, עד שיעשו את המיליון הראשון, הם מנהלים מכוני קוסמטיקה בתל אביב, לשם עברו לפני עשר שנים, האחד בצפון העיר והשני בדרומה. בנוסף, הם מופיעים באירועים, ימי הולדת ומסיבות רווקות כצמד סימי וסוליקה. שתי סבתות מרוקאיות, עם אג'נדה מצחיקה במיוחד. ואם לא די בכך, הם מנהלים ערוץ יוטיוב כשרוני, בועט ומצחיק בשם "התאומים ממן", שם הם מעלים סינגלים, קאברים וגם קטעי הומור עם סימי וסוליקה.

הסיפור שלהם הוא סיפור של תקווה להרבה מאוד ילדים ונוער, שרוצים לצאת מהארון. "אנחנו מצליחים להנגיש גם את הנטייה המינית כמשהו קליל, שמח, שמשדר אהבת חינם" אומר חביב "כתאומים, היה לנו הרבה יותר קל לצאת מהארון ולקבל את עצמנו מול העולם, כי היינו יחד, הכימיה והחיבור הופכים את זה ליותר פשוט, עד היום".

אמנם לאביהם היה קצת יותר קשה בקבלת הזהות המינית, אך בסופו של דבר ההורים מאוד תומכים ומבינים. "יש לנו הרבה חברים שלא מקבלים תמיכה מהסביבה, וכמו שתומכים בנו, אנחנו תומכים ועוטפים את הסביבה שלנו. בעקבות התוכנית פנו אלינו המון ילדים שהוריהם לא קיבלו אותם ושמחנו לתווך להם, כיצד זה אמור להתנהל".

אבל, עם כל הצחוק והשמחה המדבקת, יש גם הרבה עומק בהוויה של השניים. הם נולדו כתאומים מתוך שישה אחים וגדלו במעלות, בדירת שלושה חדרים. את הדירה הזו, בה הוריהם חיים עד היום, ביקש חביב לקנות עבור הוריו. האחות הגדולה של השניים, רויטל, מספרת על זוג אחים חמודים ומתוקים במיוחד: "מאז שאני זוכרת אותם הם היו מציגים בפנינו הצגות, מופיעים בקטעי שירה והאנרגיות שלהם מקפיצות. זוכרת שהם נסעו עם "צעירי מעלות" לחו"ל, וכבר אז תמיד היו משמחים ומרקדים, ואנשים פשוט רצו להיות בקרבתם. הם מגיעים לבקר במעלות בחגים ופעם בכמה חודשים, אבל מאוד פעילים בוואצאפ המשפחתי" היא צוחקת. "כיוון שהם גרים בתל אביב אנחנו משתדלים להגיע אליהם בכל הזדמנות".

יצחק, נשוי שנתיים לבן זוגו בחמש השנים האחרונות. חביב בזוגיות כבר שבע שנים. שניהם היו רוצים להביא ילדים לעולם, אך נכון להיום, לקהילת הלהט"בים בישראל אין זכויות השוות לזכויות הסטרייטים, בכל הנוגע לילדים. "לקהילה מאוד קשה לקבל זכויות במדינה שלנו, אין זכויות שוות, ומאלצים אותנו להביא תינוקות מבחוץ כי פה לא נותנים פתח לדבר הזה. במדינה שלנו, אנחנו ממלאים את כל חובותינו כמו כל האזרחים ועדיין לא יכולים להיות אבות, בגלל התעקשות של המחוקקים, אני וחבריי צריכים לבצע את הליך הפונדקאות בחוץ לארץ ולא במדינה שלנו, וזה עצוב. מדובר בסכומי עתק, שהיו נחסכים להרבה מאוד הורים מהקהילה. שלא לדבר על אלה שלא מגיעים לזה בגלל שזה פשוט יקר. מהמקום הזה הסיום במקום השלישי קצת מאכזב. עבורי ועבור בן זוגי זו יכלה להיות מקפצה להגשמת החלום".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות