fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפרויקט המרגש של משה אוסמו

מאמן הכדורגל משה אוסמו מנהריה, החליט לאמץ את ילדי שכונת יוספטל, בה גדל, ופעם בשבוע הוא מעביר אימון כדורגל לילדי השכונה, בהתנדבות. אוסמו: "סיפוק אדיר"
תורם לקהילה. המאמן משה אוסמו עם ילדי שכונת יוספטל

מאת: אבי פפיס

מאמן הכדורגל משה אוסמו מנהריה, החליט לאחרונה לתרום מעט לקהילה המקומית בשכונה בה גדל – שכונת יוספטל, והחל בפרויקט כדורגל שנקרא שער לחיים ומיועד לילדי השכונה. פעם בשבוע, מכנס אוסמו את הילדים במגרש המקומי ומלמד אותם את יסודות הכדורגל, תרגילי טקטיקה, שיפור הכושר הגופני ומקנה להם ערכים חברתיים לספורט הוגן.

אוסמו חינך כבר עשרות דורות של כדורגלנים שמשחקים כיום בליגות השונות, וזו פעם ראשונה שהוא מוביל פרויקט התנדבותי למען דור העתיד.

היוזמה לפרויקט המיוחד החלה כשאוסמו הגיע לבקר מכר בשכונה וראה את ילדי השכונה משחקים כדורגל. אוסמו פנה אליהם ושאל מדוע הם אינם מצטרפים לאחד ממועדוני הכדורגל בסביבה? אחד הילד ענה שלהוריו אין את היכולת הכלכלית לממן לו חוג כדורגל או לאחת הקבוצות הפועלות בעיר.

הדברים נגעו ללבו של אוסמו וכשחזר לביתו קיבל החלטה לפתוח חוג כדורגל חינם עבור ילדי השכונה, כאלה שמשפחותיהם נמצאים במצוקה כלכלית ואין להם את האפשרות הכספית להירשם לבית ספר לכדורגל.

השמועה על פתיחת הפרויקט, עברה מפה לאוזן ותוך זמן קצר נמנו מעל ל-20 ילדים שהביעו רצון להצטרף. הפרויקט, שהחל בשבועות האחרונים, צבר תאוצה וילדי שכונת יוספטל נהנים כיום מאימון כדורגל משובח שמועבר על ידי המאמן בעל הלב הרגיש, משה אוסמו .

אל אוסמו נתרמו לעזור חברת סנו, אשר תרמה בגדי אימון לילדים ומועדון רוטרי בעיר, שתרם לכל ילד תיק אימונים וסט בגדי אימון לחורף הקרב. בנוסף, יש גם תכנון לסייע לאותם ילדים גם בלימודים ובהכנת שיעורי בית.

משה אוסמו: "אני שמח מאוד לראות את הילדים נהנים ממסגרת ספורטיבית מסודרת. בעידן בו רוב הילדים תקועים מול מסכי הטלפון, המחשב והטלוויזיה, אני שמח שנפלה בחלקי הזכות לתרום למען הקהילה ולמען השכונה בה גדלתי, ובעזרת עוד אנשים טובים שעוזרים לי הפרויקט הזה הולך ומתפתח. הילדים בחוג שמחים ונרגשים ואני מרגיש שבסיום כל אימון הם כבר מחכים בקוצר רוח לאימון הבא. מבחינתי, זה דבר מבורך שתורם גם לי כמאמן כדורגל וגם לילדים שמקבלים אימון ולימוד של יסודות הכדורגל".

הפרויקט של אוסמו, זכה להדים חיוביים רבים, ולאחרונה החל לקבל פניות גם משכונות אחרות בעיר, לבוא ולקיים חוג כדורגל.

אוסמו: "הלוואי והיה ביכולתי לעשות פרויקט דומה לילדי כל השכונות בנהריה, אבל כרגע אני מתמקד בילדי שכונת יוספטל, השכונה בה גדלתי. אם בעתיד אוכל לתרום מניסיוני ולהקים פרויקטים דומים גם לשאר ילדי העיר, אהיה הכי מאושר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות