fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפסטיכרם סוגר עשור

כמיטב המסורת, שבט הצופים הכרמיאלי חגג את הפסטיבל השנתי שהכנסותיו קודש לפעילויות השבט
חניכי ומדריכי שבט כרם בפסטיכרם. התמונות באדיבות מירב סארמילי
חניכי ומדריכי שבט כרם בפסטיכרם.
חניכי ומדריכי שבט כרם בפסטיכרם.
חניכי ומדריכי שבט כרם בפסטיכרם.

שבט הצופים הכרמיאלי, שבט כרם, מקיים מידי שנה את הפסטיכרם, פסטיבל שירים בביצוע חניכי ומדריכי השבט. ענבל בן בסט, ראש שבט כרם, סיפרה על ערב מרגש ועל ההכנות לאירוע הבא. "הפסטיכרם זה מעין פסטיגל שרץ זו השנה העשירית. את כל הפסטיכרם, השירים, הקמת התפאורה, הריקודים… הכל מבוצע על ידי המדריכים והחניכים. הצוות הניהולי, אני, גל חג'ג', מרכזת בוגרת והמרכזים הצעירים- שני פייבסקי, שקד חביה, חזי בוינאבר נותנים את המעטפת הלוגיסטית החיצונית. אנחנו קוראים לזה אירוע חורף. כשאין טיולים זה מעסיק את החניכים. בכל שנה יש נושא אחר לפסטיכרם, השנה זה היה סיכום עשור. כל שכבה בחרה שיר משנה אחרת בעשור, וכתבה מילים. כל שכבה מ-ד' עד י"ב עלתה להופיע".

ראש העיר כרמיאל משה קונינסקי בפסטיכרם
ראש העיר כרמיאל משה קונינסקי בפסטיכרם

ענבל מספרת על תרומות נדיבות של מסעדת טגלוס וסניף לנדוור כרמיאל, שסייעו בקיום האירוע. בנוסף, במהלך האירוע הפעילו חניכי השבט קפיטריה, שהכנסותיה ישמשו את השבט לצורך הטיול השבטי בפסח.

האירוע התקיים באשכול פיס כרמים "הייתה נוכחות מדהימה, האולם היה מלא. הייתה נוכחות של ראש העיר, ראש מנהל חינוך אודי איזק ומנהל מחלקת הנוער אסף פרי. החניכים והמדריכים באופוריה, בעיקר הצעירים שמשתתפים לראשונה בפסטיכרם".

שבט כרם כבר עמל על הפורימון השנתי, שיתקיים ב-11 למרץ 2020, בשבט (רח' זמורה 2). "הקמנו עיר קופים עם ספינת פיארטים. את הכל בונה השכב"ג (שכבה בוגרת), בבנייה מחנאית צופית. יהיו תחנות, פעילויות בשבט לגילאי 3 ומעלה. אנחנו עושים דוכני יצירה, פעילויות, בריכת עיתונים. הכספים שיאספו מהפורימון קודש לפעילות השבט".

 

מנהל מחלקת הנוער, אסף פרי, בפסטיכרם
מנהל מחלקת הנוער, אסף פרי, בפסטיכרם

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות