fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסטייק הכי גדול בארץ באחריות

בכניסה לכפר ראמה מחכה לכם "בורה בורה" - מסעדת שף עם הבשר הכי איכותי. ואם עוד לא טעמתם את סטייק "טום וג'רי" או את סטייק "bora mor", אתם פשוט חייבים

בכניסה לכפר ראמה בגליל מחכה לכם "בורה בורה" – מסעדת שף עם הבשר הכי איכותי. ואם עוד לא טעמתם את סטייק "טום וג'רי" או את סטייק "bora mor", אתם פשוט חייבים. אנחנו ליקקנו את האצבעות 

בכניסה המערבית לכפר ראמה (בשולי כביש 85) בגליל, שוכנת בגאון מסעדת "בורה בורה" של יאמן אבו-ימן. מדובר במסעדת שף, מאוד לא שגרתית שמציעה סוגי בשר שלא תפגשו באף מקום אחר בארץ, לצד מגוון ענק של סלטים, עשויים מחומרי גלם ייחודיים, והכי חשוב, יאמן ואשתו, נג'וא, הבעלים, יעשו הכל כדי שתצאו מחויכים.

צוות המסעדה יעניק לכם שירות מקצועי לעילא ואדיב במיוחד. היחס אישי וכל אחד יכול להתקין לעצמו מנה בהתאם לכיסו ולכרסו.

 

יאמן עצמו מאמין שכשאתה מחייך אל העולם, העולם מחזיר לך אהבה: "כששאלו את דייגו מרדונה בשנת 1986 על השער האגדי שהכניס עם היד אמר הוא לכולם שזאת 'יד האלוהים'. אני מאמין שאותה יד אלוהים הובילה אותי לפתוח מסעדה ואם זה אכן כך, אתם תחליטו. התחלתי עם עסק למזון מהיר שהתפתח למסעדה. ברבות הימים הגיעו לכאן כתבים מקומיים וזרים שאהבו את הקונספט ומפה הכל צבר תאוצה".

יאמן ונג׳וא מבלים במקום יום יום, אליהם מצטרפים גם הילדים כאשר הם מסיימים ללמוד ויש משהו קסום במשפחתיות והחמימות הזאת, אותה חווים גם הסועדים. העיצוב במקום ייחודי וחדשני כאשר במרכז החלל הגדול בר איכותי.

נג'וא מנהלת את צוות העובדים ומארחת ברוחב לב ועם חיוך כובש. השף סלאח ארשיד, יוצא על בסיס קבוע מהמטבח ומול עיניי האורחים פורס את הסטייקים בחיתוך אישי מיוחד ומגיש לשולחן.

 

התפריט ב"בורה בורה" מתבסס על מטעמי המטבח הערבי המפואר בדגש על מנות עשירות בניחוחות, טריות יום יום, באווירה נעימה.

יד המקרה הובילה את יאמן להיחשף לנתח בשר עסיסי גדול ומיוחד לו קרא "סטייק טום וג'רי". מדובר בנתח ששוקל 2 עד כ-3.5 קילו ומוגש לשולחן באופן יוצא מהכלל. ולמה טום וג'רי אתם שואלים? אז ליאמן יש סיפור משעשע: "נהגתי לצפות עם בתי בסרטי האנימציה הידועים בהם טום החתול היה מכין סטייק עסיסי ובסוף ג'רי העכבר היה מעלים לו אותו. מהרגע שראיתי את הפרק הזה חיפשתי את הקונצפט של הסטייק המטורף הזה ברחבי הארץ. זה לקח לי כמה חודשים והיום אני גאה להציג את הנתח הזה כמנת הדגל של המסעדה שלי".

סביב הגשת הסטייק במסעדת "בורה בורה" מתקיים טקס שלם, בליווי מוזיקה מדליקה ודמויות גדולות מהסדרה המצוירת והאהובה "טום וג'רי". האורחים לרב מופתעים מההתרחשות, אבל אחרי שהם טועמים את נתח הבשר הם לא מצליחים להירגע מהתרגשות.

הביקורות של הלקוחות ברשתות החברתיות מהללות ומשבחות, יש לו סרטון ב"ויינט" עם מעל למיליון צפיות והיום מגיעים אל המסעדה מכל מקום בארץ, גם מאילת. "יש לנו בנוסף גם טיבון "bora mor" במשקל קילו מאתיים שעבר שני תהליכי יישון וארבע שיטות עשייה בתיבול מאוד מיוחד, ועוד 15 סוגי בשר אנינים מתובלים בדיוק רב. על הסלטים שלי אמרו כבר הכל אבל אני חייב להוסיף שאין עוד מקום שמציע 16 סוגים שונים של סלטים ומנות חמות שמשתנות על פי הנחיית השף. אני הולך על הטוב ביותר ומי שמגיע אלינו כבר מכיר אותי, את נג'וא, את השף סלאח ויודע שמחכה לו גוד טיים והנאה צרופה, כי אצלנו עושים הכל מאהבה".

שעות פתיחה: ימים א'-שבת, בין השעות 11:00-24:00.

מומלץ להזמין מקום לסוף השבוע וחגים.

איך מגיעים: בכניסה המערבית לכפר ראמה.

חנייה: יש בשפע.

טלפון להזמנות: 04-8535499

טיפ קטן: תבואו רעבים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות