fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם בעיריית כרמיאל מתכננים שינוי ארגוני?

בעתיד הקרוב, נגלה האם העיר אכן תחולק לרובעים על פי שכונות המגורים, כאשר לכל רובע יהיה מנהל אחראי. על פי הדיווח לבלינקר - מדובר גם במשרות נוספות בעירייה

 

מקורות דווחו לבלינקר על כוונתה של העירייה לשנות את שיטת השירות לאזרח. ככל הנראה, בעתיד הקרוב, נגלה כי העיר תחולק לרובעים על פי שכונות המגורים, כאשר לכל רובע יהיה מנהל אחראי ומספר עובדים. על פי מקור בכיר בעירייה, כוח האדם שיגויס עבור מינהלת הרובעים יתבסס בעיקרו על עובדי פיקוח ותיקים.

בתוך כך אנו מדווחים על שני תפקידים חדשים שעתידים לקום בעיר כרמיאל – סמנכ"ל כספים וסמנכ"לית תפעול. מדובר, כאמור, בתפקידים שלא היו קיימים עד כה בעירייה ויוכפפו למנכ"לית הנוכחית, ד"ר שולה מנחם. ככל הנראה, לצורך אחד מהתפקידים יידרש גיוס בעל תפקיד נוסף, שאינו עובד עירייה.

יש לציין כי רשויות מקומיות רבות מפעילות שירות לתושב באמצעות רובעים, בהן ירושלים, אשדוד, חיפה וצפת. בכל עיר הפעילות ברובעים מבוזרת ברמות שונות, יש רשויות בהן בכל רובע קיימת מינהלת רובע שמאגדת תחתיה מספר בעלי תפקיד בתחום השוטף, כאשר בשעת חירום כוח האדם מתוגבר בעובדי עירייה נוספים ובמתנדבים, יש רשויות שנעזרות בחלוקה לרובעים לצורך שליטה ובקרה בשעת חירום בלבד.

חבר המועצה אבי קוריאט, צילום: אלכס הובר
חבר המועצה אבי קוריאט, צילום: אלכס הובר

אבי קוריאט, חבר המועצה מטעם סיעת התחדשות עם אחריות: "כל עוד שיש שיפור שירות לציבור, זה מבורך. מצד שני, המינויים הנוספים והגדלות השכר זה ניתוק מהמצב הפיננסי של העירייה. אני מקווה שהתושבים לא ישלמו על כך בעתיד מבחינת איכות ורמת השירות. אם זה מה שראש העיר רואה לנכון לעשות, אני מקווה שההחלטה נובעת ממקום נכון ולא כדי לספק מינויים ולענות על הבטחות לאנשים כאלו או אחרים במסגרת היותם פעילים פוליטיים במערכת הבחירות שלו".

מעיריית כרמיאל טרם נמסרה תגובה עלד לפרסום ידיעה זו.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות