fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דוקאביב: הסרט על לאה צמל יוקרן בכברי

אחרי שבוטלה הקרנת הסרט בפסטיבל מעלות-תרשיחא, אישרה מטה אשר על הקרנת הסרט באולם המופעים בכברי
הפקק השבוע בצומת כברי. לאמבולנסים לא הייתה שום דרך להגיע לבית החולים (צילום: אמיר ירחי)
הפקק השבוע בצומת כברי. לאמבולנסים לא הייתה שום דרך להגיע לבית החולים (צילום: אמיר ירחי)
  • הנהלת פסטיבל דוקאביב גליל החליטה להקרין את הסרט ״לאה צמל, עורכת דין״ ביום שבת 9.11 בשעה 15:00 באולם המופעים מטה אשר בקיבוץ כברי, במקום בהיכל התרבות במעלות תרשיחא שנסגר בפני הקרנת הסרט בהוראת ראש העיר ארקדי פומרנץ. כמו כן אתר דוקאביב יפתח ערוץ צפייה ישירה בסרט ל 24 שעות החל משבת ה 9 בנובמבר ב 18:00.

פסטיבל דוקאביב גליל מוחה בכך על ההחלטה השרירותית והחד צדדית מצידו של ראש העיר להתערב בתכני הפסטיבל ולצנזר את הסרט הזוכה במקום הראשון בפסטיבל דוקאביב תל אביב.
ההחלטה להקרין את הסרט במקום חלופי נובעת מתוך אחריות שיש לפסטיבל לקהל הצופים הנאמן שלנו, ליוצרים וליצירה דוקומנטרית. הנהלת הפסטיבל לא תיתן יד בשום צורה לצנזורה ולהשתקה של יצירות מתחום התרבות והאמנות ולמהלכים פוליטיים שנועדו לפגוע בשיח המשקף את המציאות בישראל על כל גווניה.

מועצה אזורית מטה אשר מסרה הערב: "הנהלת פסטיבל דוקאביב גליל פנתה אלינו למציאת אולם להקרנת סרט. כיוון והאולם פנוי, ואיננו מתערבים בתוכן אומנותי, נעננו לבקשתם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות