fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גנץ בגבול הצפון: כל פגיעה בנו תתקל בעוצמה שלא הכירו

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, נפגש היום עם ראשי הרשויות מפורום יישובי קו העימות וסייר בשטח יחד עם יו"ר הפורום, ראש המועצה האזורית מטה אשר משה דוידוביץ
גנץ בגבול הצפון. צילום: ליאת אבוחצירה בן דרור

יו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') ח"כ בני גנץ, סייר היום בגליל המערבי ונפגש עם 11 ראשי רשויות מפורום יישובי קו העימות בראשותו של יו"ר הפורום, משה דוידוביץ, ראש המועצה האזורית מטה אשר. לגנץ התלוו חברי הכנסת: אבי ניסנקורן, אורנה ברביבאי ורד'יר מריח.

בפגישה העלו ראשי הרשויות את האתגרים, הצרכים והפערים העומדים בפני תושבי הצפון, בתחומי הביטחון (פערי המיגון ותקצוב תכנית הצפון), הטבות המס, תשתיות הכבישים, תחבורה ציבורית, הפערים הבלתי נסבלים בתחום הבריאות, קידום השקעות ויזמות.

בתצפית הסמוכה לכפר עראב אלעראמשה מול גבול לבנון, אמר גנץ בנושא הביטחוני: "ראש הממשלה אמר שמישהו אתמול התבלבל, אבל לדעתי בימים האלו מעבירים כסף במזוודות לחמאס. חייבים לחזק את ההרתעה בדרום ובצפון, שגם בו יש שקט מתעתע. בצד השני החיזבאללה מתבסס באמצעות שולחיו האיראנים. אני מציע גם לחיזבאללה וגם לאויבינו האחרים לא לנסות לא את צה"ל ולא את מדינת ישראל כי כל פגיעה בנו תיתקל בעוצמה שהם לא הכירו כמותה. ישראל היא המדינה החזקה באזור".

לדבריו, הגיע לגליל המערבי לשמוע בצורה ישירה ובלתי אמצעית על האתגרים שישנם פה, וכי חשוב ישראל תשמור על כוח ההתרעה. עוד אמר, כי חשוב להבהיר לכל האוייבים שלנו, לא לנסות את צה"ל ולא את מדינת ישראל.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות