fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בתי ספר מכרמיאל זכו בתגמול דיפרנציאלי על הישגים

אורט פסגות זכה בפעם החמישית ברצף התגמול הדיפרנציאלי וכרמים בפעם השלישית ברציפות
בית ספר כרמים צילום אלכס הובר

אורט פסגות זוכה בפעם החמישית ברצף בתגמול הדיפרנציאלי וכרמים בפעם השלישית ברציפות

זו השנה השביעית בה עובדי ההוראה בחטיבות העליונות זוכים למענקים בגין הישגי בית הספר, כפי שנקבע במסגרת הסכם עוז לתמורה עם ארגון המורים שנחתם ב- 2011  ובו נקבע תגמול לעובדי הוראה בגין הישגי בית הספר. הישגי החטיבה העליונה, לצורך קביעת הזכאות למענק, נבדקים בהיבט הלימודי, החברתי והערכי.

מתוך 721 חטיבות עליונות שעמדו בתנאי הסף להשתתפות בתוכנית, זכו בתשע"ט 288 חטיבות עליונות בתגמול שיינתן לכלל המורים בצוות בית הספר.

בית ספר פסגות צילום אלכס הובר

התוכנית מתגמלת בתי ספר שהישגיהם הם תוצאה של מאמץ מתמשך, ושל השקעה עקבית.

בחירתם של בתי הספר הללו התקבלה על סמך חישוב שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, וכן בהתאם לשיעור השיפור המשמעותי ביותר שחוללו מוסדות החינוך בהשוואה להישגי שנת הלימודים תשע"ח.

לאורך שבע השנים האחרונות, מאז תחילת המיזם, זכו 755 חטיבות עליונות בתגמול (58%), לפחות פעם אחת, מתוך החטיבות הרלוונטיות לחישוב. חטיבה עליונה אחת זכתה שבע שנים ברצף, חמש חטיבות עליונות זכו שש שנים (0.7%), 40 חטיבות עליונות, ביניהן אורט פסגות מכרמיאל זכו בתגמול חמש שנים ברצף (5.60%). בית הספר אורט כרמים מכרמיאל זכה השנה בפעם השלישית ברציפות.

אילן פרסטר, מנהל אורט כרמים: "אורט כרמים קיבל את הגמול הדיפרנציאלי בחטיבה העליונה וזוכה זו שנה שלישית ברצף כבית ספר מצטיין, התגמול הוא על מאמץ מתמשך בתחום ההישגים של התלמידים שמקדם צוות בית הספר. ההישגים באים לידי ביטוי לא רק בתחום הלימודים גם בתחום הערכי – חברתי, בנשירת תלמידים ובהתמדה (תלמיד שמתחיל בכיתה ז' ומסיים בכיתה י"ב), משרד החינוך מוקיר ומעודד את צוותי החינוך בבית הספר על המקצועיות האחריות.
בית הספר אורט כרמים שם לעצמו כיעד את מיצוי הפוטנציאל של כל תלמיד ומקדם את התלמיד על פי יכולותיו. נעשית  השקעה רבה עם הרבה משאבים לצורך השגת היעדים בתוכניות העבודה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות