fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בכורה חגיגית לסרט "מקלט"

הוא משלנו והוא בחר לצעוד על השטיח האדום בכרמיאל
שחקנית קטנה באדיבות Omen Film Production

בכורה חגיגית לסרטיו של  מתן יניב בכרמיאל

יניב: "אני עושה את זה לא רק בעיר מולדתי אלא במקום שבו עבדתי כסדרן וחסכתי כסף בשביל לממן סרט קטן בשם 'מקלט'"

עמית יניב, מתן יניב, דידי גת צילום פרטי

חברת ההפצה "אומן" המפיצה את סרטיו של הבמאי והתסריטאי הצעיר, מתן יניב, בחרה בכרמיאל, להקרנת בכורה חגיגית של שני סרטיו "מקלט" עטור הפרסים וסרטו השני "שחקנית קטנה". האירוע החגיגי יתקיים בבתי הקולנוע מובילנד שבגן העיר כרמיאל ביום חמישי ה-19 למרס בשעה 18.00.

אלכס גולדשטיין מנכ"ל החברה אמר לצפון-1: "זוהי הקרנת הבכורה של שני הסרטים החשובים לנו ביותר ואנחנו הכי שמחים בעולם שאתם לוקחים חלק בחלום הקטן שלנו".

אירוע ההקרנה החגיגי יכלול התכנסות וכיבוד על השטיח האדום. זמן לראיונות ופגישה עם צוות ההפקה והשחקנים. לאחר מכן הופעת סולו מיוחדת של בימאי הסרט, מתן יניב, שיבצע שירים מקוריים שכתב, חלקם גם נכללו בפסקול של הסרט. בתחילת ההקרנה יתקיים שיח יחד עם צוות ההפקה והשחקן הראשי דין מירושניקוב.

מתן יניב בכרמיאל צילום אלכס הובר

אירוע בכורה כל כך מושקע דווקא בכרמיאל?

יניב: "אני עושה את זה לא רק בעיר מולדתי אלא במקום שבו עבדתי כסדרן וחסכתי כסף בשביל לממן סרט קטן בשם "מקלט". הציעו לי לעשות את ההקרנה בסינמטק תל אביב והיו עליי הרבה לחצים לעשות את זה במקום יותר מרכזי אבל אני התעקשתי דווקא לעשות את זה במקום שבו פרח הסרט. מבחינתי זו לא הייתה שאלה בכלל".

בכמה פסטיבלים כבר הספיק הסרט להשתתף וכמה פרסים קטף עד כה?

"הסרט השתתף באזור ה-20 פסטיבלים וזכה מתוכם ב-5 פרסים".

כמה אתה מתרגש לקראת האירוע?

"מאוד נרגש. חיכיתי וייחלתי לרגע הזה הרבה זמן, לכן אני מצפה לראות את כל אבל כל כרמיאל בכניסה, כי האירוע הזה הוא גם בחינם, אבל גם אירוע מיוחד במינו. אני יכול גם לספר שאנחנו בחברת Omen Film Production נבצע הכרזה מאוד מפתיעה בנוגע לפרויקט הבא שלנו וזה הולך להשאיר הרבה אנשים במתח".

יניב הצעיר הוא בוגר מגמת  טלוויזיה וקולנוע של בית הספר אורט פסגות.

סרטו של מתן יניב "מקלט" זכה במקום הראשון בלוס אנג'לס בקטגוריית הסרט הקצר הבינלאומי הטוב ביותר. בפסטיבל "לאקי סטרייק" בהוליווד זכה במקום הראשון בקטגוריית הסרט הקצר הבינלאומי הטוב ביותר. בפסטיבל Oniros באיטליה זכה במועמדות לפרס השחקן הראשי ופרס הסרט הטוב ביותר וזכה בפרס הבימאי הצעיר הטוב ביותר. בפסטיבל ARFF בפריז זכה בפרס הסרט הקצר הטוב ביותר ובהמשך זכה בפרסים בינלאומיים נוספים בקטגוריה של סרט עצמאי.

"מקלט" הוא סרט קצר המספר על חייל פצוע, שבעת מלחמה זוחל פצוע אל תוך מקלט. זה סרט מרגש שמדבר על התמודדות עם פחד ממוות ועם רצון עז לחיות.

שחקנית קטנה באדיבות Omen Film Production

סרטו השני של יניב "שחקנית קטנה" הוא סרט שאורכו 6 דקות, בהפקתה של שירי ויסוצקי, המספר על ילדה קטנה שמסרבת להישמע להוראות המורה בהישמע אזעקה. בעוד הסרט עושה את דרכו לפסטיבלים בארץ ובעולם, את הקרנת הבכורה העולמית הסרט יעשה במקום בו הוא צולם – העיר כרמיאל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות