fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אליאור סיידר: עוד אחזור להפועל עכו"

עזיבתו המפתיעה של אליאור סיידר, שמזוהה כסמל בקבוצה ונחשב לאחד השחקנים האהודים, עוררה הדים רבים וגל של תגובות וביקורות. עכשיו הוא מדבר ומנסה להרגיע
נפרדו כך. אליאור סיידר (מימין) צילום: אדריאן הרבשטיין

עזיבתו של קפטן הקבוצה בעונה שעברה אליאור סיידר (27), ממשיכה לעורר הדים, בעיקר על רקע העובדה שמדובר במהלך שנכפה, כך לפחות לפי הסברי המועדון, מטעמים כלכליים.

סיידר, שעבר להפועל עפולה, ניסה בימים האחרונים להרגיע מעט את כעס האוהדים כלפי המהלך ויצא בהודעה פייסנית.

"אני מודה לקרן בן נשר על המאמצים להשאיר אותי בקבוצה", אמר השבוע סיידר, "וחבל לי שהדברים לא הסתדרו. רציתי מאוד להישאר בהפועל עכו למרות הצעות כספיות גבוהות יותר מקבוצות אחרות. אני לא כועס אלא בעיקר מאוכזב שהעדיפו שחקן רכש על שחקן בית. אם אחרי כל מה שנתתי לקבוצה אני לא בסדר העדיפויות שלהם, אז מה יש לי לומר? כולם יודעים מה תרמתי לקבוצה, כמה נלחמתי, כמה סיכנתי את בריאותי וכמה נתתי מעצמי. הפועל עכו תמיד תישאר בליבי וככה גם האוהדים. אני מאחל להם הצלחה ומאמין שעוד אחזור".

עזיבתו של קפטן הקבוצה בעונה שעברה ומי שנחשב לשחקן בית אהוד ושחקן נשמה מוערך, עוררה סערה ברשתות החברתיות וכעס רב כלפי ראשי המועדון, שספגו ביקורת קשה על המהלך.

האוהדים עוד זוכרים לסיידר את ההקרבה הגדולה בשלהי העונה שעברה, כשבחודש האחרון עלה לשחק למרות פציעה: קרע מלא בקרסול.

למרות המלצת הרופאים שלא לשחק כדי לא להחמיר את המצב ואולי אפילו לסכן את המשך הקריירה, החליט סיידר להתעלם ועלה למגרש אחרי שנטל כדורים נגד כאבים.

סיידר, שהיה מהבולטים ברגעי הכרעה ואף כבש שלישייה בניצחון במשחק ההישרדות הראשון נגד מכבי הרצליה (3:4), מספר, כי לא יכול היה לשבת בצד בעוד קבוצתו נאבקת על מקומה בליגה.

המתח בין סיידר להפועל עכו החל למעשה עוד לפני האימון הראשון, כשביקש שדרוג לשכרו. מחזיקת זכויות הניהול בהפועל עכו קרן בן נשר, סירבה, בטענה כי אינה רוצה לחרוג ממסגרת התקציב. סיידר נותר מתוסכל. גם שיחה אישית בין השניים, לא קידמה את המהלך. בעכו מספרים, כי סיידר התפרץ כלפי בן נשר בצורה לא הולמת ולכן גם נשלף במהלך אימון הפתיחה ונשלח לחדר ההלבשה. רק לאחר שיחה עם מנכ"ל הקבוצה צביקה מונקה ולאחר שהתנצל בפני בן נשר, הוא חזר לאימונים.

חזרתו של החלוץ בן אז'ובל לעכו בעקבות אי מימוש ההסכם מול הפועל חיפה והעובדה שאז'ובל התקשה למצוא קבוצה אחרת, הטילה מעמסה כספית על קופת המועדון. לזכותה של בן נשר ייאמר, שהיא ניסתה עד הרגע האחרון לגייס מימון שיסייע לה להשאיר את סיידר בעכו, אלא, שרגע לפני יציאת הקבוצה למחנה אימונים בפולין, יצאה ההודעה המפתיעה על עזיבתו של סיידר.

"לאחר התלבטויות רבות, הוחלט בלב כואב על שחרורו של אליאור סיידר. השארתו של החלוץ בן אז'ובל בקבוצה וחוזה השכר הגבוה שלו, יצר מעמסה כלכלית ולכן, על מנת שלא לחרוג ממסגרת התקציב, הוחלט על שחרורו של סיידר. מועדון הפועל עכו מעריך את אליאור סיידר על תרומתו רבת השנים לקבוצה ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו", נמסר בהודעה.

יש לציין, שבמהלך משחקי ההכנה של עכו, נגד הפועל נוף הגליל והפועל חיפה, סיידר שותף בהרכב המשני, מה שסימן את ערעור מעמדו המקצועי. סיידר חש לא רצוי ואף שיתף בתחושתו את חבריו הקרובים.

"הרגשתי שהמאמן אלי כהן לא ממש רוצה אותי", אמר סיידר לחבריו, "בתור קפטן ציפיתי לפחות שידבר איתי, אבל כלום".

כעת, סיידר יוצא לדרך חדשה בתקווה להוכיח שהפועל עכו טעתה בשחרורו.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות