fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי הפיצוץ: סופו של פאב ה"בלפור"?

תומר ודיאנה אדרי, בעלי הפאב, רק רוצים להבין מי עשה להם דבר נוראי שכזה ומדוע: "הפאב הוא מקור ההכנסה היחיד שלנו"
תוצאות הפיצוץ בפאב "בלפור" בנהריה - ארכיון 2019 | צילום: ליאת אבוחצירה בן דרור

הבוקר (שני) בשעה ארבע לפנות בוקר, פיצוץ פילח את השקט הקר ברחוב בלפור 1 בנהריה, בו ממוקם אחד הפאב המובילים והמוכרים בעיר, "בלפור". המראות שהתגלו אחרי שנמוג העשן הכבד, היו קשים מנשוא עבור בעלי המקום, תומר (33) ודיאנה (29) אדרי, שהגיעו מיד לפאב, שהיה עד היום מקור פרנסתם היחיד והבלעדי. ההלם שאחז בהם הבוקר, וודאי ילווה אותם עוד ימים ארוכים.

"אנחנו עדיין מחכים לשמוע מהמשטרה כיצד הם מתקדמים עם כיווני החקירה שלהם" אומר תומר אדרי "לא היינו מסוכסכים עם אף אחד, לא ביקשו מאתנו פרוטקשן. זה מצב הזוי לגמרי. כאילו לא קשור אלינו בכלל. אנחנו כל כך מתאמצים להביא תוכן טוב לפאב, שימשוך אוכלוסייה טובה, לא זכור לי משהו, אפילו הקטן ביותר, שהיה יכול להעיד על סיכוי לאירוע כזה. אנחנו פשוט בשוק, ולא יודעים כיצד לעכל את מה שקרה".

הפאב, שנפתח בשנת 2014, ידע ימים מאושרים ולא מזמן אף עבר שיפוץ, אך חומר הנפץ בו השתמשו המפגעים היה כל כך חזק, שהחריב לחלוטין את התקרה ואת קירות הפאב. כוסות הבירה התנפצו לכל עבר, הכיסאות נשברו ואפילו הקרמיקה בנוחיות התפוצצה.

"אנחנו לא יודעים מה לעשות. כמו שזה נראה עכשיו, אנחנו לא מתקרבים לכסות את החובות שיש לנו על המקום, למרות הביטוח. הפאב הוא מקור ההכנסה היחיד שלנו. אנחנו עובדים כל כך קשה כל החודש, עם רווח כל כך מצומצם, אבל עם המון אהבה למקום וללקוחות שלנו, ואז מגיע אירוע כזה שמשאיר אותנו בלי פרנסה בכלל. מי יכול לעשות דבר כזה? להרוס חיים של משפחה?" אומר אדרי, ספק בכעס ספק בעצב.

לפני חודשיים ילדו הזוג אדרי את בנם השני. את בתם הבכורה איבדו לפני שנה וחצי, בגיל חודשיים. אחרי הטרגדיה הקשה הזו, הם מספרים, היה להם קשה מאוד לחזור לעבוד בפאב. הולדת הבן היה אירוע משמח במיוחד עבורם, והם קיוו להתחלה חדשה כמשפחה מאושרת, אך הפיצוץ המטלטל הזה, החזיר אותם אחורה והשאיר אותם מבולבלים לגבי העתיד.

הבוקר, אחרי שנאלצו להתמודד עם המחזות הקשים והבירוקרטיה, הם נקראו לפגישה עם מפקדת תחנת נהריה מרי דניאלי, והם מקווים שהמשטרה תשים ידה על מי שביקשו להביא את הקץ על מקור פרנסתם.

"אלה החיים. שום דבר לא בשליטנו" מסכם תומר אדרי.

ממשטרת ישראל נמסר: "סמוך לשעה 04:00 התקבל דיווח במוקד 100 על פיצוץ סמוך לבית עסק ברחוב בלפור בנהריה. כתוצאה מהפיצוץ נגרם נזק לבית העסק ולמספר בתי עסק סמוכים. כוחות משטרה סגרו את הזירה והמקום נבדק על ידי חבלן. רקע ונסיבות האירוע בבדיקה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות