fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אוכפים את איסור חנייה ארוכת טווח בחניון הרכבת בכרמיאל

מכונית שתמצא כי חנתה מעבר ל-48 שעות, בעליה ישלם קנס של 250 שקלים על כל 24 שעות מעבר לזמן שהוקצה לו
תחנת רכבת כרמיאל צילום אלכס הובר

אכיפת איסור החנייה בחניון הרכבת בכרמיאל יוצאת לדרך החל מיום ראשון ה-21.7.2019

כזכור, בחניון הרכבת בכרמיאל 780 מקומות חנייה. בפועל, בכמעט מאה אחוז מהמקרים אין מקומות חנייה למי שמגיע אחרי השעה 07.00. בבירור שנערך מול רכבת ישראל התברר כי הסיבה לכך היא שבממוצע 200 כלי רכב חונים באופן קבוע מספר ימים רב, כאשר בעליהם עולים על הרכבת בדרכם לנתב"ג או מקומות אחרים. מאחר והחניון בחינם ואפילו יש שמירה, זהו המקום הטוב ביותר להותיר את המכוניות שעה שנוסעים לתקופה ממושכת. בדיקה נוספת העלתה כי רוב מוחלט של החניות לזמן ממושך תפוסות על ידי מי שאינם תושבי העיר.

בתחנות אחרות דוגמת חיפה, בנימינה ואחרות, נמצא פתרון בדמות קנסות כבדים של 250 שקלים ליום למי שרכבו יימצא בחניון מעל 24 שעות ברציפות.

בישיבת מועצת העיר מחודש אפריל השנה, דיווח ראש העירייה משה קונינסקי, כי עיריית כרמיאל ורכבת ישראל הגיעו להסכמה שהחנייה ברכבת תתאפשר עד 48 שעות בלבד. "בשבועיים הקרובים תסתיים התקנת מערכת מצלמות בקרה. במידה ויתברר כי רכב חנה מעל 48 שעות ברציפות, ישלם בעל המכונית 250 שקלים לכל יום חניה. המקום ישולט בשלטים מאירי עיניים, יתקיים פיילוט טרם כניסת החוק ופרסום בכל אמצעי התקשורת. תחילת אכיפה: 1.6.19".

מסיבות שונות ומגוונות שעיקרן העברת האחריות, האשמה בין עיריית כרמיאל לרכבת ישראל, הפעלת האכיפה לא החלה במועד שהובטח.

כעת מודיעה עיריית כרמיאל כי האכיפה תחל ביום ראשון ה-21.7.2019.

איך זה יעבוד?

בכניסה וביציאה לחניון הותקנו מערכות אוטומטיות לזיהוי המכוניות ומועד כניסה ויציאה.

מכונית שתמצא כי חנתה מעבר ל-48 שעות, בעליה ישלם קנס של 250 שקלים על כל 24 שעות מעבר לזמן שהוקצה.

מטרת האכיפה הינה לפנות את החניון ולמנוע הפיכת המקום לחניה לטווח ארוך לנוסעים לחו"ל או כל סיבה אחרת בעטיה מושארות המכוניות ימים רבים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות