fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אהבה בת 20+

רבים הרבה - אבל הבסיס איתן
לימור וחיים וקנין צילום: עצמי

רבים הרבה – אבל הבסיס איתן

לימור (44) וחיים (47) וקנין, מהיישוב שלומי. בימים אלה חוגגים 25 שנות נישואים. הוא טבח במקצועו, היא נציגת שירות בחברת "נתיב אקספרס"

איך הכרתם?

לימור: "בילדותי גרתי באילת ובשלב מסוים עברתי לגור בעכו, הייתי נערה כבת 14. אחרי שנקלטתי בשכונה החדשה, חברה הכירה לי את חיים שגר ממש בסמוך אליי. לא לקח הרבה זמן לפני שעפו שם ניצוצות.

אני זוכרת שלנוכח אופי העבודה שלו, הוא תמיד היה קם מוקדם בבוקר וב"ימי קדם" – כלומר בעידן שקדם לעידן הטלפונים הניידים שמחוברים לכל יד, לא הייתה לנו כל כך דרך לתקשר, אז מצאנו חלופות – בכל בוקר השכמתי קום ורצתי לחלון, כך יצא שהוא חיכה לי בחלון שממול, או שאני הקדמתי אותו ונופפתי לו מהחלון שלי".

מי הציע נישואים?

לימור: "אז זהו, עד היום אני עדיין ממתינה להצעה רשמית. לגופו של עניין, מאחר שלי היה ברור שחיים הוא האיש לי, חשבתי שההמשך הטבעי והברור הוא שנגור יחד לתקופת מה ונראה שהכל בסדר, אבל חיים בא ממשפחה דתית וקצת שמרנית ולכן, מגורים משותפים לא באו בחשבון, לכן התחתנו די מהר".

היכן נישאתם?

"באולמי "גני לוי" בנהריה"

איך משמרים אהבה אחרי שנים?

לימור: "זה פשוט מאוד, רבים הרבה ומי שמנסה למכור לך סיפורים על שלמות, אל תקני, כי אין חיה כזאת. כולם – כולם רבים, לגבי הזוגיות שלנו, אני חושבת שהיא מחזיקה ונשמרת כי הבסיס שלנו מאוד איתן והוא בנוי על אהבה עמוקה וכבוד ולכן, גם אם רבים, לוקחים אוויר, מגשרים על הפערים וממשיכים הלאה.

שני הבנים הגדולים כבר עזבו את הבית, הקטן משרת בצבא, כך שברוב ימות השבוע אנחנו לבד, אז אנחנו אוהבים לבשל ביחד, ללכת לים בקיץ, או סתם לשבת בחוץ על אבטיח ובירה קרה בקיץ, אם קר מתכרבלים מול הטלוויזיה. לאורך השנים, גם כשהילדים היו קטנים, ידענו לתת מקום לזוגיות שלנו וזה מוכיח את עצמו היום".

עדיין מאוהבים?

לימור: "לחלוטין ועד הגג, אם לא האהבה הגדולה הזאת, הנישואים כנראה לא היו מחזיקים מעמד, כי אנחנו אנשים מאוד שונים".

חיים: "איזו שאלה? לא יכולתי לבקש, לקבל, או לצאת למסע הזה עם מישהי טובה יותר".

כינויי חיבה

חיים: "אני קורא לה "פייפונה" – שזה שמנמונת, במרוקאית".

לימור: "אני קוראת לו פשוט "וקנין" בהתחלה ניסיתי לקרוא לו "חמוד" אבל הוא הוריד אותי מזה ואמר שזה כינוי שמתאים לכלב…".

הצעה לזוגות צעירים

לימור: "החיים בכלל, והנישואים בפרט הם מסע ארוך ומפרך, אם מצאתם זה את זו ויש אהבה – אל תוותרו, אל תשברו את הכלים אחרי כל מריבה או ויכוח. תשמרו על מה שיש, תכבדו, תהיו סבלניים וסובלניים, אחרי הכל, זה לא שיש בחוץ מציאות מי יודע מה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות