fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוצר הביוטי החדשני שהשתלט על הטיק טוק

המותג הבינלאומי INTUITION השיק סכין חדשנית ומקצועית להסרה עדינה של שערות, המשפרת את החלקת עור הפנים
מסיר שערות עדינות מהפנים. התכשיר החדש צילום: יח"צ

המותג הבינלאומי INTUITION השיק לראשונה סכין חדשנית לנשים: INTUITION DERMA GLOW  (אינטואישן דרמגלואו), מוצר ביוטי מקצועי, שכבש את הטיק טוק בעולם, ומיועד לפעולת הדרמפלינג, אשר מסייעת למראה עור פנים חלק וזוהר, מסיר שערות עדינות, ומשפר ומחליק את מרקם העור, על ידי פעולת פילינג עדינה המסייעת בספיגה טובה של קרם הפנים / סרום, וליצירת בסיס מושלם למריחת מייקאפ.

דרמפלנינג פנים הוא טיפול מיוחד לטיפוח העור, הנערך באמצעות סכין בעלת להב אחד, המקלף ידנית ומחדש את מראה עור הפנים. הטיפול  גורם לעור להיראות חלק ורענן, מסיר תאי עור מתים, פגמים ופסולת, וחושף מראה חדש וזוהר. הטיפול מותאם אישית לפי סוג העור וצרכיו של כל מטופל.

הוראות השימוש: תחילה יש לנקות את עור הפנים ולייבש. לפני השימוש, יש למרוח סרום/שמן, להחזיק  את הידית בזווית של 45 מעלות ולהחליק מלמעלה למטה על העור באמצעות תנועות קצרות וקלות כלפי מטה, עם יד חופשית. יש לנקות את הלהב בהתאם לצורך, על ידי החלקתו על פיסת בד והסרת השאריות. בסיום, יש למרוח קרם לחות לפנים ולהשתמש בכיסוי הלהב לאחר השימוש (מומלץ להחליף  את הלהב לאחר 1-3 שימושים).

אין להשתמש במוצר במקרים של אקנה, פצעים ורגישות בעור.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות