fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האביב הגיע ועמו גם החשש לתסמינים אלרגיים

המותג הבינלאומי סטרימר מציע לקראת עונת המעבר תרסיס מי ים טבעי לאף להקלה בתסמיני אלרגיית האביב מתאים לפעוטות מגיל 3, ילדים, מבוגרים ולנשים בהריון
עונת המעבר היא העונה הכי רגישה עבור האלרגיים צילום: יח"צ

 האביב כבר כאן ואתו גם אלרגיות נפוצות הגורמות לגירוי בדרכי הנשימה, גודש ויובש באף, עיניים דומעות, ונזלת. התופעות שכיחות מאוד בקרב ילדים ומבוגרים כאחד וטיפול פשוט יכול לשפר במידה ניכרת את איכות החיים למי שסובל באלרגיית האביב.

המותג הבינלאומי Sterimar (סטרימר) מציע לאביב 2024 תרסיס מי ים מועשר במינרלים 100% טבעי, לשמירה על הגינת האף ולהקלה בתסמיני האלרגיה.

התרסיס מתאים לפעוטות מגיל 3, ילדים ומבוגרים ומתאים גם לנשים בהריון. התרסיס ללא חומרים משמרים או תרופות המכווצות את כלי הדם ואינו גורם להתמכרות או תלות. התרסיס מסייע במניעת התפתחותן של אלרגיות דרך רירית האף, שומר על הלחות הטבעית של האף, מנקה ומונע הצטברות של אלרגנים על רירית האף.

התרסיס מכיל מי ים טבעיים ומים מזוקקים שעברו סינון קפדני כך שהתמיסה נעימה לשימוש ולא מגרה את רירית האף, ופועל לניקוי ולמניעת הצטברות של אלרגנים כגון: אבקת פרחים, חלקיקי לכלוך, אבק, קרדית אבק הבית, פרוות בעלי חיים וכדומה. התרסיס בטיחותי ונוח לשימוש בזכות מבנה אנטומי המאפשר התזה אחידה בכל זווית ובכל תנוחה ומשחרר כמות מדודה ואופטימלית לילדים ולמבוגרים.

איך זה עובד? מכניסים את ראש המתיז בעדינות אל הנחיר ולוחצים לחיצה קצרה. במקרה והאף גדוש, יש ללחוץ במשך כמה שניות. עודף תמיסה שרוססה ייפלט החוצה, לאחר מכן יש לקנח את האף. חוזרים על הפעולה בנחיר השני. ניתן לשימוש יומיומי 2-6 פעמים ביום או לפי הצורך.

ניתן להשיג ללא מרשם ברשתות הפארם ובקופות החולים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות