fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסדר כנפיים

חגיגת טקס 'מסדר הכנפיים' המסורתי של תנועת הנוער ''כנפיים של קרמבו''- "יוצרים יחד מקום ומשמעות לכל אדם"
אירוע "מסדר כנפיים" של הסניף. צילום:יח"צ
אירוע "מסדר כנפיים" של הסניף. צילום:יח"צ

ביום רביעי שעבר חגגו פעילי סניף חדרה של תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו", תנועת הנוער היחידה בישראל שמשלבת בני נוער עם ובלי צרכים מיוחדים, את טקס 'מסדר הכנפיים' המסורתי של התנועה. התנועה פועלת בחסות מחלקת הנוער בעמותת פנאי העיר חדרה.

כנהוג בתנועה, במהלך הטקס מוצמד לחולצות המדים של כל הפעילים אות כפיר (ע"ש כפיר קובי, החניך הראשון בתנועה) שהוא סמל החזון של התנועה. הטקס החגיגי מציין תחילת תקופה בה יעברו החניכים והחונכים את מערך "מורשת" בדגש על הערכים המובילים את התנועה – אני שייך, אני יכול, אני מוביל, אני חבר, אני אוהב ואני ישראלי. הכנפיים שעל סמלי החזון שחולקו, מייצגים את מטרת פעילי התנועה לפרוש כנפיים ולהוביל את בשורת השינוי החברתי – "יוצרים יחד מקום ומשמעות לכל אדם".

אות כפיר (ע"ש כפיר קובי, החניך הראשון בתנועה). צילום: מיכל פאיין
אות כפיר (ע"ש כפיר קובי, החניך הראשון בתנועה). צילום: מיכל פאיין

את טקס 'מסדר הכנפיים' המסורתי של התנועה כיבדו בנוכחותם סגן ראש העיר עו"ד טל אליהו, מנהלת מחלקת הנוער יעל איטח, רכזת תנועות הנוער ומעורבות חברתית גליה לבן אבוהב, עוז עפרי הרכז בוגר של סניף חדרה, עדי אלוני רכזת שילוב מחוזית הורים ופעילים. גליה לבן: "היה ערב מרגש ומשמעותי ביותר. תודה רבה לכל השותפים שבזכותם אני פורשים כנפיים".

במחלקת הנוער ביקשו להודות לרז הדסי על תרומתו והעזרה בהגברת האירוע וכמובן על המקצועיות וההתגייסות. וכמו כן למחלקת הלוגיסטיקה של פנאי העיר, מרכז צעירים ומרכז פנאי העיר בית אליעזר שתמיד שמחים לעזור. ובעיקר, תודה גדולה לצוות המוביל ולחונכים והחניכים המדהימים על הפקת ערב מרגש ומלא משמעות!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות