fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פסח בימי קורונה

הרבנות הראשית מפרסמת הנחיות לציבור שומר המסורת ומורה שלא לבצע שריפת חמץ בציבור

חג הפסח, אחד החגים היותר משפחתיים עבור הציבור היהודי, יתקיים השנה תחת איום מגפת הקורונה. עקב זאת, הוציאה הרבנות הראשית שורה של הנחיות לציבור שומר המסורת על מנת לצמצם את התפשטות הנגיף.

על פי ההנחיות, ליל הסדר יתקיים במתכונת משפחתית מצומצת ביותר. רק בני המשפחה הגרעינית המתגוררים באותו בית ישתתפו בליל הסדר. לפי הנחיית הרבנות הראשית לישראל, לא מבצעים הטבלת אוהגעלת כלים במרחב הציבורי. לא מבצעים שריפת חמץ במרחב הציבורי.

3אין צורך לחטא את הבתים. מספיק להשתמש באקונומיקה ובחומרי הניקוי הרגילים שיש בבית. רצוי לבצע קניות באמצעות משלוחים. אם חייבים לצאת למרחב הציבורי יש לחבוש מסיכת פנים רגילה או מסכה ביתית מבד כותנה לפי הנחיות משרד הבריאות ולהקפיד על מרחק של שני מטרים אחד מהשני.

פסח הוא גם החג שבו נוהגים המונים לצאטת לטיולים בטבע, אולם השנה התמונה תהיה שונה. על פי הנחיית הרבנות הראשית לישראל, בפסח הזה לא יוצאים לטיולים בטבע . נשארים בבית ואם יוצאים אז למרחק של עד מאה מטרים מטווח הבית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות