fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגלים ערבות הדדית: מאות תושבים מהדרום התארחו בנהריה

מאות תושבים מהדרום התארחו בשבוע שעבר בנהריה כחלק מהפוגה אליה יצאו מהיישובים שהיו תחת אש. את הצבע האדום החליפו מגוון פעילויות שהכינו עבורם בעיריית נהריה ובמרכזים הקהילתיים
מאות תושבים מהדרום התארחו בנהריה | צילום: עיריית נהריה

בעקבות ההסלמה בדרום הארץ בשבוע שעבר, עשרות משפחות מקיבוץ אור הנר שבמועצה האזורית שער הנגב, ועשרות משפחות מקיבוץ נירים שבמועצה האזורית אשכול, הגיעו להתארח בנהריה על מנת לאפשר להם הפוגה קצרה ממטחי הטילים ואזעקות הצבע האדום הבלתי פוסקים ביישובם.

מאות תושבים מהדרום התארחו בנהריה | צילום: עיריית נהריה

במהלך שהותם החליטה הנהלת עיריית נהריה לפתוח בפני האורחים מהדרום את מוסדות החינוך הפורמלי והבלתי-פורמלי ואת האתרים העירוניים, כולל גם השתתפות במגוון חוגים ופעילויות לילדים ומבוגרים הפועלים בעיר. ההורים והילדים נהנו מביקור בגן הבוטני, בחופי הים, בקאנטרי, בספרייה העירונית, בחוגי המרכזים הקהילתיים, בפעילות של יחידת הנוער ותנועות הנוער ומהפעלות של הגרעין התורני 'בית נריה'.

מאות תושבים מהדרום התארחו בנהריה | צילום: עיריית נהריה

תושבי אור הנר ונירים לא נותרו אדישים והודו מקרב לב על הדאגה והליווי של צוות הרשות המקומית והיחס החם לו זכו מצד תושבים ובעלי עסקים בעיר. עבור חלקם היה זה ביקור ראשון בנהריה ומבחינתם הם רואים בעיר הצפונית כיעד לחופשה גם בימי שגרה. "החיוך של הילדים אומר הכל! באמת זכינו להכיר עיר מקסימה עם אנשים מדהימים ולב ענק", סיכמה מיכל, אחת מתושבות הדרום שהתארחה בעיר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות