fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המרכז הרפואי לגליל מציג: שיעור אירובי לצוותים המטפלים בחולי הקורונה

החליטה הנהלת המרכז הרפואי לגליל שבנהריה לערוך שיעורי אירובי לעובדים, כדי להתאוורר מעט מהלחץ המאפיין את מערכת הבריאות בימים אלו.
שיעור אירובי לצוותים המטפלים | צילום: אלי כהן
שיעור אירובי לצוותים המטפלים | צילום: אלי כהן

על רקע מחלת הקורונה, העומס הרב והעבודה המאומצת מסביב לשעון, החליטה הנהלת במרכז הרפואי לגליל שבנהריה, לערוך שיעורי אירובי לצוותים המטפלים, לשם שיפור החוסן הנפשי של הצוותים וכדי להתאוורר מעט מהלחץ המאפיין את מערכת הבריאות בימים אלו.

שני השיעורים הראשונים, שנערכו השבוע, הועברו לעובדים בשתי המחלקות המטפלות בחולי קורונה (מחלקת קורונה א' ומחלקת קורונה ב', כל קבוצה לחוד), בהשתתפות צוותים מכלל הסקטורים.

את הצוותים מדריכה מוניקה סבח, עובדת ביחידת האיכות של המרכז הרפואי, שבמקצועה משמשת גם מדריכת שיעור אירובי לעיצוב, חיטוב ואורח חיים בריא. השיעורים התקיימו במתחם הגדול והפתוח של מנחת המסוקים, לצלילי מוסיקה קצבית ותוך הקפדה על קבוצה קטנה ביותר, השומרת על מרחק של כ-3 מטר האחד מהשני, ותוך חבישת מסיכה כירורגית.

את הרעיון הגתה סגנית מנהלת הסיעוד, הלן מלכה-זאבי, שמסרה כי שיעורי האירובי, שבימים הקרובים יועברו גם לעובדים ממחלקות נוספות, נועדו לשם הפגת המתח, שמירה על החוסן המנטלי וגיבוש חברתי של הצוותים. מנהל המרכז הרפואי לגליל, ד"ר מסעד ברהום, בירך על המיזם המרענן, והדגיש כי ישנה חשיבות רבה לכך שהצוות המטפל יתאוורר מדי פעם, במיוחד על רקע המצב הנוכחי.

 

קראו עוד עדכונים וחדשות בצפון 1 גליל מערבי והסביבה! לחץ כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות