fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אורטל תמם: "האם ראוי שאזרחי המדינה יממנו תרבות הפועלת נגדנו?

אורטל תמם צילום מסך
אורטל תמם צילום מסך

בדיון בכנסת על חוק הנאמנות בתרבות שסביבו יש הופיעה אורטל תמם מנתניה כשהיא נושאת נאום מרגש ומסבירה מדוע יש לחוקק את החוק. תמם, סטודנטית לרפואה, היא אחייניתו של משה תמם ז"ל מחבצלת השרון שנחטף ונרצח בשנת 1984 על ידי ערבי ישראלי. תמם הדגישה שהיא אדם פרטי ולא פוליטי, שבאה לכנסת בשם המשפחה: "זה לא דיון על ימין ושמאל. זו העובדה שהמדינה מממנת אומנים שתומכים ברוצחי חיילי צה"ל. הכסף הזה לא צריך לצאת מהכיס שלנו. זה לא דיון על חופש הביטוי, זה דיון על ערכי המדינה. האם ראוי שאזרחי המדינה יממנו תרבות הפועלת באופן מובהק נגדנו".

אורטל תמם צילום מסך
אורטל תמם צילום מסך

בדבריה התייחסה תמם לתמיכתו של משרד התרבות בתיאטרון אל מידאן בחיפה שהעלה את ההצגה ״הזמן המקביל״ בהשראת כתבי האסיר הפוליטי וליד דקה שרצח את משה תמם. תמם טענה כי ההצגה נכתבה על ידי מחבל שחטף ורצח חייל.

אורגד בנימיני ואילטוב צילום עצמי
אורגד בנימיני ואילטוב צילום עצמי

בתגובתה לתמונה שפרסם השבוע אדיר בנימיני בו הוא מופיע ביחד עם אהרון אורגד וח"כ רוברט אילטוב בכנסת כתבה תמם: "אני מעריכה מאוד כל אחד ממכם באופן אישי, ולפחות לגבי שניים ממכם גם בטוחה שתמכתם בנו בעבר. אבל לצערי הרב המפלגות שאתם מייצגים: (ישראל בתינו וכולנו ר.ב.) ירקו היום בפרצוף שלנו. אני ומשפחתי בזים לכל מי שבחר למכור את ערכיו עבור פוליטיקה קטנה ומלוכלכת"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות