fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכשיו זה רשמי: אצטדיון גרין המשופץ נמסר לעיריית נוף הגליל

הקבלן המבצע מסר את המגרש לאחר שנה של עבודה, בה נאלצה קבוצת הפועל נוף הגליל לרעות בשדות זרים ושיחקה באצטדיון בעילוט ולעתים אף נדדה עד .... קריית שמונה.
אצטדיון גרין | המראה החדש של האצטדיון (צילום יצחק סולומון)
אצטדיון גרין | המראה החדש של האצטדיון (צילום יצחק סולומון)

אצטדיון גרין המחודש נמסר אתמול רשמית לעיריית נוף הגליל, לאחר שנה של עבודה, בה נאלצה קבוצת הפועל נוף הגליל לרעות בשדות זרים ושיחקה באצטדיון בעילוט ולעתים אף נדדה עד …. קריית שמונה.

הפועל נוף הגליל הייתה אמורה להתחיל רשמית את ההכנות לקראת עונת 2020/01 ביום שלישי האחרון, אולם בשל עיכובים של הרגע האחרון נדחתה פתיחת האימונים ליום ראשון הקרוב. "ראש העיר רונן פלוט עשה שמיניות באוויר ועמד על כך שפתיחת האימונים תיעשה באצטדיון", אומר המנכ"ל גיל ברעם.

ההחלטה על העלאת מספר הזרים בעונה הבאה  גרמה לדעות מעורבות בנוף הגליל. חלק תמכו והסבירו כי הזרים יעלו את הרמה, המתנגדים אמרו כי הדבר יפגע בישראלים הצעירים, שיקבלו פחות דקות משחק.

בקבוצה עדיין ממתין למוצא פיה של מכבי חיפה ומבינים שיאלצו לבנות את הסגל על פי ההחלטות, שיתקבלו בחיפה. על הפרק: חלוץ העתיד סתו נחמני, שעדיין יש לו גיל נוער, אך השלב סזה הוא פצוע ונזקק לניתוח, שחקן הכנף טימוטי מוזי והבלם דיוויד אקואה, שקיבל אישור להתאמן ביום ראשון.

החלוץ אלון בוזורגי היה אמור להגיע לחתום בתחילת השבוע אולם ברגע האחרון הודיע כי הוא מבקש למצות תחילה אופציות בליגת העל. ההערכה היא שבהמשך הדרך הוא יגיע.

ראובן גל יגיע לאימון כרגיל

קפטן הקבוצה, ראובן (בובי) גל, שבעקבות האירועים במשחק נעילת העונה נגד הפועל עפולה, הודיע כי הוא חוזר בו מההחלטה לפרוש, מתכוון להגיע לאימון הפתיחה בראשון הקרוב.

הודעתו של גל עוררה הדים ותגובות רבות בקרב אוהדי הקבוצה, שהיו רוצים לראות אותו ממשיך עונה נוספת.

"אני מתנהל מול גיל ברעם שאמר לי שמי שיחליט לגבי עתידי הם המאמן ירון הוכנבוים והמנהל המקצועי רועי כהן", הוא אומר.

גל הוסיף ואמר: "כל שנה אני צריך לעבור 10 מדורי גהינום כדי לחתום, כל שנה מוציאים לי את המיץ, אבל כבר התרגלתי, יש לי עור של פיל וסבלנות ואעבור גם את זה".

מהקבוצה נמסר כי מדובר בהחלטה מקצועית של הצוות המקצועי.

 

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות