fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חיות בסרט – מיזם קולנוע נשי ביוזמת ויצ"ו וקידום מעמד האשה בעיריה

מיזם קולנוע נשי, המוקדש ומבוסס כולו על נשים. סרטים על נשים, סרטים שנעשו למען נשים, או שבוימו בידי נשים. כאלה שמציגים מהחוויות והחיים של נשים בכל העולם. המיזם משותף לקידום מעמד האישה בעירייה ולסניף ויצ"ו נתניה.
סרטים על נשים | צילום: ויצ"ו נתניה
בשבוע שעבר נחנך המיזם "חיה בסרט". מיזם קולנוע נשי, המוקדש ומבוסס כולו על נשים. סרטים שנעשו על ולמען נשים, או שבוימו בידי נשים. כאלה שמציגים מהחוויות והחיים של נשים בכל העולם. המיזם משותף לקידום מעמד האישה בעירייה ולסניף ויצ"ו נתניה.
בערב המרגש, נכחו עשרות משתתפות שישבו סביב שולחנות עגולים על קפה ומאפה. המרצה ענת שפרן ספרה "ההולכות נגד הזרם" תוך הקרנת הסרט המעצים והמרגש "מים ואהבה".
"ערב הפתיחה היה רק פיילוט. אני שמחה לבשר שבעקבותיו יגיעו עוד, לאורך כל השנה. אנחנו נשתדל שפעילות זו תתקיים אחת לחודש ושתהיה מגוונת, עשירה ומרתקת" אומרת עו"ד אילנה גורן יועצת ראש העירייה לקידום מעמד האישה.
יוזמת נשים | צילום: ויצ"ו נתניה
"אי אפשר לסכם בלי תודות: בראש ובראשונה לראש העירייה, מרים פיירברג-אכר, על הקצאת המשאבים והתמיכה בהעצמה נשית בעיר, לסגנית ראש העירייה, והממונה על קידום מעמד האישה, טלי מולנר על הליווי והתמיכה, לשותפתי למיזם, יו"ר ויצו, מזל חג'ג'-עמרני, והממונה שלה על מעמד האישה, חלי דגן-חדד, לשרון גלנטר מהדוברות העירונית על עיצוב מודעה מרהיבה ואטרקטיבית, לאלון אופיר על קידום המיזם באתר העירוני, לגלית מימון על ההפצה ולנשים המקסימות שהשתתפו אמש בארוע".
לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות